Andy 51 Andy 51
143
BLOG

Lewacki fejs usunął mój wpis z cytatem wiersza Miłosza.

Andy 51 Andy 51 Polityka Obserwuj notkę 3
Cytat

Czy Tusk będąc dzisiaj u Prezydenta, rozpocznie spotkanie od słów wypowiedzianych w 2021 r ? Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.

Co na ten wpis fejs, ano cytuję :Wygląda na to, że udostępniasz zawartość, która może zachęcać do przemocy i niesie ze sobą ryzyko krzywdy fizycznej lub stanowi bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego. Po czym usunięto mój wpis.

Okazuje się że rudy stojąc pod Pałacem Prezydenckim w 2021 r , cytując wiersz Miłosza, nie zachęcał do przemocy, ja natomiast, cytując Tuska mogę nawoływać do przemocy.

Zaiste pokrętne wytłumaczenie, ale czego spodziewać się po lewakach. Chociaż miałem nadzieje, że jak Musk kupił twittera od pana Cukrowej Góry, że lewackie przegięcie trochę wyhamuje, ale cóż myliłem się i nadzieje okazały się płonne.

Po prostu nie rozumie, jak to się dzieje, że lewactwo przejmuje coraz większy zakres kierowania ludzkimi „myślami” poprzez media, poprzez sączenie jadu i podważanie wszystkiego w tym wiary i historii i filozofii grecko rzymskiej na , której wyrosła Europa.

Jak to się dzieje, że dzień po wyborach w 2015 r od razu powstał lewacki KOD, a po ewidentnym „wałku” przy referendum prawa strona milczy i nie protestuje.

Jurgieltnicy proniemieccy zgodzą się na wszystko i nawet gdy Polska będzie tylko landem, będą zadowoleni, moim zdaniem przyczyna tkwi w strukturze mediów, w których 70% jest lewackich albo w rękach obcych mediów.

Stara zasada Goebbelsa „ kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą” co widzimy min . w Polsce.


Andy 51
O mnie Andy 51

Jestem z Trójmiasta Mąż wspaniałej żony , ojciec dwóch synów

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka