stozkam stozkam
138
BLOG

Urządzanie wnętrz

stozkam stozkam Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Hej,

Dawno tu nie zaglądałam, wybaczcie czasami życie nas zaskakuje i nie potrafimy sobie niczego zaplanować, rzucamy wszystko by zrobić coś ważniejszego. Tak było w tym przypadku.

W moim życiu wiele się dzieje. Przeprowadzam się do nowego mieszkania, co za tym idzie, muszę go urządzić

Postanowiłam więc czym prędzej wziąć się za oglądanie katalogów sklepów z dekoracjami wnętrz

Oglądam katalogi ponieważ stwierdziłam, że lepiej najpierw przejrzeć produkty, porównać ceny a później ewentualnie iść do sklepu i kupić

Przeglądając te katalogi, w pewnym momencie natknęłam się coś pięknego, zakochałam się:) Pomysły na tę dekorację są cudowne. Chociaż ciągle się zastanawiam bo głosy w domu są podzielone

 

stozkam
O mnie stozkam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości