SuperFoton SuperFoton
34
BLOG

Nie popełniajmy kolejnych błędów !!!

SuperFoton SuperFoton Polityka Obserwuj notkę 1

Powiem krótko i wprost. Bardzo was proszę, nie głosujcie na Platformę. Ja kiedyś ich popierałem, ale teraz jestem przekonany że to najgorszy wybór. PO wspaniale się prezentuje w mediach i to jest ich siła. Ale to jest tylko świetny wizerunek, nic więcej. W rzeczywistości PO reprezentuje swoje własne interesy i najbogatszych, żeby mieć wsparcie finansowe i żeby mieć media w swoich rękach (to jest podstawa). W rzeczywistości, to są ludzie nieuczciwi, cyniczni, którzy myślą tylko o władzy i zyskach (po za nielicznymi wyjątkami). Coś o tym wiem, bo zobaczyłem to z bliska. Natomiast media to potężna i bardzo kosztowna maszyna do manipulowania społeczeństwem. Wobec takiej machiny ludzie są praktycznie bezbronni. Choćby dlatego, że nie można znać się na wszystkim (żeby wiedzieć co jest kłamstwem, a co nie), nie da się wykluczyć wpływu na podświadomość, przecież wiemy jak wielka jest siła reklam. Platforma, mając media, zapewnia sobie głosy w wyborach i tak to się kręci (w pewnym uproszczeniu oczywiście). W dodatku, za kilka dni, PO zacznie praktycznie całkowicie przejmować program pierwszy i drugi TV. Już mają do tego ustawę. Ludzie, przerwijmy to wreszcie! Nie dajmy się dalej oszukiwać i manipulować.

A na kogo głosować..?? To powiem tak: Moim zdaniem, w tej sytuacji tylko Leper jest gorszy . . . :)  

 

A na pocieszenie, znowu trochę poezji:

 

- Kto ty jesteś?

- Jestem Bronek, prosty jak od szpadla trzonek!

- Jaki znak twój?

- Fałsz, obłuda!

- A w co wierzysz?

- w Tuska cuda!

- Gdzie ty mieszkasz?

- W polskim grodzie!

- W jakim kraju?

- Gdzie powodzie!

- Czy Kraj kochasz?

- Jak pieniądze!

- A w co wierzysz?

- Że porządzę!

- Czyli wygrać chcesz wybory?

- Tak! Choć mam z tym problem spory!

- Lud me kłamstwa, zdrady czuje

- I z poparcia rezygnuje!

- Cóż byś zrobił zatem chętnie?

- Zniszczył Jarka dokumentnie.

 

Pozdrawiam uczciwych i samodzielnie myślących.

SuperFoton
O mnie SuperFoton

Uczciwy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka