Źródło obrazka: Content Pixie/Unsplash
Źródło obrazka: Content Pixie/Unsplash
Kryptos Kryptos
66
BLOG

Błękitne Archiwum - wstęp do serii

Kryptos Kryptos Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
W swoim podsumowaniu roku 2023 wspomniałem, że zamierzam rozpocząć na swoim blogu serię o tajemniczej nazwie "Błękitne Archiwum"*. Czas ujawnić, o co chodzi!

Szanowni Państwo,

Niniejszym wpisem chciałbym rozpocząć mój projekt „Błękitne Archiwum”. O co chodzi?

Będzie to seria krótkich albo bardzo krótkich wpisów, które łączą dwie rzeczy. Po pierwsze, są to treści archiwalne (stąd „Archiwum”). Nie są pisane na bieżąco jako komentarz do aktualnych wydarzeń, za to wiele z nich ma charakter ponadczasowy. Po drugie, opublikowałem je na „błękitnym portalu” – Facebooku. Zanim powstała Szuflada Kryptosa, zdarzało mi się (i zdarza po dziś dzień) opublikować dłuższy wpis na swoim prywatnym profilu albo na jakiejś grupie facebookowej.

Teraz chciałbym je umieścić tutaj, na Salonie24. Nie robię tego dla poklasku internautów, ale dla siebie. Obecnie obserwujemy kryzys Facebooka i w ogóle mediów społecznościowych. Być może Facebook upadnie, a być może ja postanowię wycofać się z tego portalu, skasować konto i zacząć życie od nowa. Niezależnie od tego, jak się potoczy przyszłość lubię swoje zapiski z Facebooka - dlatego też chciałbym je ocalić od zapomnienia w bezpiecznej przystani, jaką jest blogosfera. Różnią się one od tego, co zazwyczaj możecie znaleźć w „Szufladzie Kryptosa” – zamiast cierpliwie „szlifowanych” artykułów czy esejów, w „Błękitnym Archiwum” znajdziecie krótkie, pisane szybko i „z uczuciem” wpisy. Mam nadzieję, że wyczytacie w tych notatkach coś, co was zaciekawi i zainspiruje!

Wasz Kryptos.  

* - Moje podsumowanie 2023 roku zobaczysz pod tym linkiem

Tagi: #osobiste #błękitnearchiwum #facebook #wstęp #archiwalne

Kryptos
O mnie Kryptos

Witaj, Drogi Gościu, na moim blogu.   "Szuflada Kryptosa" realizuje koncepcję dziennikarstwa obywatelskiego. Wpisy umieszczam za darmo, w wolnej chwili, bo tak lubię i chcę tak robić. Sztuka, literatura, wielkie idee, sprawy poważne i niepoważne - to wszystko znajdziesz w tym miejscu! "Szuflada Kryptosa": twój ulubiony blog hobbystyczno-humanistyczny!  Zapraszam do lektury! [zdjęcie w tle: Pixabay, zdjęcie profilowe autorstwa Kryptosa i Pawła P.]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura