Piotr Baranowski
Piotr Baranowski
szybki900 szybki900
993
BLOG

Liderzy Palikota - OW 15 Tarnów

szybki900 szybki900 Polityka Obserwuj notkę 1

 

OW 15 Tarnów - Piotr Baranowski

"Urodziłem się w Tarnowie, lecz 27 najbardziej kształtujących lat spędziłem w Paryżu. Obecnie prowadzę przedsiębiorstwo prywatnego transportu medycznego, co daje mi szeroki wgląd w sytuację polskiej służby zdrowia. Ponadto jestem przewodniczącym Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracodawców Transportu Sanitarnego i Ratownictwa Medycznego, a także Stowarzyszenia "Ethos", promującego szerokorozumianą etykę. Wkrótce po przeprowadzeniu głośnej w Tarnowie akcji protestacyjnej w obronie praw pacjenta, zostałem przewodniczącym partii Ruch Palikota w okręgu nr 15. Prywatnie jestem tatą wspaniałego dwuletniego malucha, a moim celem jest wywalczenie dla niego przyszłości w normalnym Państwie."

Lista kandydatów na posłów Ruchu Palikota okręg wyborczy nr 15


 

szybki900
O mnie szybki900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka