Paweł Sajak
Paweł Sajak
szybki900 szybki900
498
BLOG

Liderzy Palikota - OW 16 Płock

szybki900 szybki900 Polityka Obserwuj notkę 3

 

OW 16 Płock - Paweł Sajak

"Mam 34 lata, wspaniałą żonę i dwoje kochanych dzieci. Na co dzień pracuję jako kierownik magazynu. Praca w firmie o światowych standardach umożliwiła mi zdobycie doświadczenia w optymalnym zarządzaniu dostępnymi zasobami. W swoim dorobku zawodowym mam kilka zrealizowanych projektów, które usprawniły pracę i przyniosły oszczędności w obszarach, w których były wdrażane. W październiku 2010 uwierzyłem, że i ja mogę mieć swój wkład w budowę Nowoczesnego Państwa. Jako jeden z pierwszych uczestniczyłem w budowie struktur Ruchu Palikota na Mazowszu i, wraz z innymi wspaniałymi ludźmi, chcę zmieniać Polskę. Drugiego października 2010 roku uwierzyłem, że jest jeszcze szansa dla naszego kraju. To właśnie w tym dniu, w Sali Kongresowej usłyszałem co trzeba zmienić, aby nasze Państwo stało się nowoczesnym krajem. Krajem, którego obywatele nie będą musieli wyjeżdżać w poszukiwaniu godnych warunków do życia. Uwierzyłem, i, wraz z grupą wspaniałych ludzi, postanowiłem pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia. Kandyduję z listy Ruchu Palikota ponieważ jestem pewny, że, wprowadzając w życie założenia programowe partii, zbudujemy państwo świeckie, obywatelskie, przyjazne, oparte na zaufaniu do obywatela i chcę w tym uczestniczyć."

Lista kandydatów na posłów Ruchu Palikota okręg wyborczy nr 16


 

szybki900
O mnie szybki900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka