goralzgiewontu goralzgiewontu
2077
BLOG

Żona Cezara

goralzgiewontu goralzgiewontu Polityka Obserwuj notkę 2

W odpowiedzi na twittera @jzpinski

Janku,

Mam prawo tak się do Ciebie zwracać, bo jesteśmy na Ty.

Poczułem się wywołany do tablicy Twoimi ostatnimi tweetami, tak więc pokrótce:

1. Kiedy na gf24.pl pojawiły się podsłuchy związane z tzw. "gangiem przebierańców" tego samego dnia podjąłem skuteczną próbę kontaktu osobistego z Tobą. Dlaczego? Bo byłem członkiem owego "gangu" i chciałem wyjaśnić o co w tym wszystkim chodzi.To czy jestem przestępcą czy ofiarą wyjaśni sąd, aczkolwiek liczę się z odpowiedzialnością karną z tytułu w/w. działalności.  Z racji posiadania wspólnego znajomego udało się z Tobą spotkać

2. Umówiłeś mnie na spotkanie z Tomaszem Sz., w którym uczestniczyłeś, przedstawiając mi go jako oficera SKW

3. Przekazałem całą moją wiedzę o tzw. "gangu przebierańców" osobie przedstawiającej się jako "Tomek", która potem okazała się Tomaszem Sz.

4. Żądałeś ode mnie mailowo, twardych dowodów na działalność Przemysława W i Adama W (maile mam, służę).

5. " Sprawa w prokuraturze ruszyła, gdy po rozmowie z dziennikarzem „Gazety Finansowej” w październiku jeden z poszkodowanych przedsiębiorców złożył zawiadomienie do CBA. I dopiero wtedy musiano coś z tym problemem zrobić."

To cytat z gf24.pl: https://gf24.pl/wydarzenia/kraj/item/898-tajemnice-gangu-przebierancow

Oświadczam:

Mijając się z prawdą, przez miesiąc zwodziłeś mnie wraz z Tomaszem Sz., aż na skutek interwencji mojego znajomego udało mi się spotkać z kierownictwem CBA i złożyć zawiadomienie o przestępstwie, która to sprawa jest w tej chwili prowadzona pod nadzorem Prokuratury Regionalnej w Katowicach.


Janku, chcesz mnie pozywać, dawaj (adres podeślę Ci mailem).

Janku, dla kogo pracujesz? Co chciałeś ugrać? Osobiście mnie oszukałeś sugerując, że Tomasz Sz, jest wysokim stopniem funkcjonariuszem służb RP, co Tomasz Sz. na spotkaniu z nami potwierdził.

Miałeś świadomość, że to co robisz może spowodować zagrożenie dla mnie i mojej rodziny?

Jeżeli uważasz, że kłamię, pozywaj albo zamilcz.

Ps. Naszych rozmów nie nagrywałem w poczuciu lojalności do Ciebie, mojej wersji bronią tylko maile i whatsupy od Ciebie + logika.



wątpiący

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka