Terry Asic Terry Asic
415
BLOG

Niebezpieczne związki Pawła Kukiza

Terry Asic Terry Asic Polityka Obserwuj notkę 15

Paweł Kukiz wydaje się być polityczną wydmuszką. Poza hasłem JOW-ów nie ma zbyt wiele do powiedzenia. Pokazała to wyraźnie debata.

Paweł Kukiz był w debacie sztuczny, mówił wyuczonym tekstem i kompletnie pogubił się po złożeniu mu propozycji przez Janusza Korwina-Mikke. Jedyne na co się zdobył, to głupawy żart o królu.

Jest jeszcze jeden problem z Pawłem Kukizem. Paweł Kukiz jest bliskim znajomym Grzegorza Schetyny. Był nawet kiedyś w komitecie popierającym PO, na prośbę Schetyny, jak mówił sam Kukiz w jednej z wypowiedzi. No i tego właśnie się obawiam.

Paweł Kukiz zapewnia, że jego poparcie dla PO to już przeszłość.

Ale czy nie można sobie wyobrazić takiej sytuacji, że Paweł Kukiz może zostać w jakiś sposób  przkupiony przez Schetynę przed drugą turą?  Nie jest też wykluczone, że Schetyna ma na Kukiza jakieś "haki", których z pewnością nie zawaha się użyć.

Dziwna i zastanawiająca jest ostatnia kłótnia Kukiza z Korwinem. Czy to nie jest jakiś wstęp do  większej rozgrywki? Kto wie? Pażywiom, uwid'im, jak mawiali towarzysze sowieccy, których cała chmara stacjonowała na Dolnym Śląsku.

 Jak ktoś robi taką nagłą karierę i ma przychylność wszystkich mediów, to zawsze mnie zastanawia kto za tym stoi (patrz przykład Palikota).

Ja tam Kukizowi do końca nie wierzę. A jeszcze bardziej nie wierzę Schetynie. Obym się mylił.

 

 

Terry Asic
O mnie Terry Asic

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka