The GiT The GiT
861
BLOG

Bojkot sieci Empik w związku z ksiązką "Złote żniwa"

The GiT The GiT Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Wysłałem dziś poprzez formularz kontaktowy wiadomość do sieci Empik:

Witam,

dziś w godzinach rannych otrzymałem newsletter waszego sklepu reklamujący nierzetelną, oszczerczą i antypolską książkę Jana Tomasza Grossa pt. "Złote żniwa". Jest to najbardziej kłamliwa książką szkalująca naród polski od czasów stalinowskiej antypolskiej propagandy co wykazali już tacy historycy jak profesor Jan Żaryn. Sam Gross skompromitował się już publicznie zmieniając w swej książce ilość ofiar w stosunku do pierwotnej wersji maszynopisu. Dowodzi to jego skrajnej nieodpowiedzialności za własne słowa.
W związku z tym domagam się natychmiastowego wycofania tego paszkwilu ze sprzedaży w waszej sieci której klientem jestem od jej powstania. W przypadku braku reakcji na moją wiadomość stracicie jednego klienta- mnie, a także wielu innych: moją rodzinę i wielu znajomych którzy podzielają moje zdanie o ww. książce.

Z poważaniem
Tomasz Popławski

Zapraszam wszystkich którzy podzielają moje zdanie do pisania do Empiku i do nie korzystania z jego sklepów. Wszystkie narody w Europie, do której podobno aspirujemy szanują swoją pamięć i bohaterów, i nie dają się oczerniać na arenie międzynarodowej. Weźmy z nich przykład.

Link do akcji na facebooku:

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=206945119315658

The GiT
O mnie The GiT

Chuligan wpuszczony na salon, miłośnik historii, reenactor, wielbiciel polskiej fantastyki i konserwatysta uparcie czekający na prawdziwą kobietę w spódnicy i pończochach. Apel ATK ws. CBA

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura