Levi89 Levi89
1966
BLOG

Hello Kitty - źródło Szatana

Levi89 Levi89 Kultura Obserwuj notkę 16

 Wiadomość dnia. Właściwie od poranka mnie zaintrygowała. Hello Kitty jest symbolem szatana. Mój Boże na co ten świat zeszedł? Rodzice świadomie stroją dzieciaki w szatańskie symbole. Śmiałem się półtorej minuty. Dużo jak na mnie. A kto ten śmiech spowodował? Jakiś proboszcz z parafii pod wezwaniem Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus. Jestem człowiekiem wierzącym, ale takie osoby jak proboszcz Andrzej Bemowski w sposób bardzo skuteczny odpychają mnie od kościoła. Właściwie odkąd kościół kłania się w pas kapitalizmowi to mnie skutecznie od siebie odepchnął.

 

Zatem jeśli chcemy aby nasze dziecko było oddane w ręce szatana, to powinniśmy je wyposażyć w Pokemony, Hello Kitty, nakazać słuchać mu muzyki Lady Gagi (słaba artystka w moim odczuciu). A od zawsze myślałem, że najbardziej demoniczne kolory to wszystkie ciemności. A tu bach! Róż stał się symbolem szatana i okultyzmu.

Zamieszczę tutaj link do tego artykułu, ponieważ uważam iż warty jest on poddaniu szerszej dyskusji: http://wyborcza.pl/1,75478,13849078,Gdanski_ksiadz_informuje_wiernych___Hello_Kitty_to.html

W imię kościoła i ku pocieszeniu duchowieństwa winniśmy uczynić już z dzieci, czyli od najmłodszych lat męczenników. Ale pytanie po co ubierać dzieci we worki na ziemniaki i czynić je bardziej przygnębionymi? Ludzie od najmłodszych lat muszą być katowani? W tym jest piękno dzieciństwa, że jest się beztroskim, ma się inny pogląd na świat. Wielu pozostaje dziećmi do końca życia i im dobrze z tego powodu. Kościół (a na pewno Polski kościół) nie chce żebyśmy byli szczęśliwi i beztroscy. Nie może być nam dobrze, nie możemy mieć za wiele. Lepiej żebyśmy mieli mniej. A jak mamy zbyt dużo, to nie poświęcajmy swoich zarobków dzieciakom, które kochamy. Oddajmy to kościołowi. Trzeba przecież utrzymać ogromne świątynie, wyremontować monumentalne ołtarze… Dzieci mogą poczekać.

Niestety drodzy duchowni skończyły się czasy, że to ksiądz wie lepiej. Społeczeństwo stało się myślące i wykształcone.

Warto zapoznać się również z wywiadem przeprowadzonym z owym proboszczem. Kupa niedorzeczności i obraza inteligencji. Nic więcej. Dziękuję.

Levi89
O mnie Levi89

Cynik.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura