Tomasz Rożek Tomasz Rożek
908
BLOG

Otworzyłem kanał naukowy dla dzieci

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 32

Chciałem to zrobić już dawno, ale ciągle stawały mi na drodze inne rzeczy. W końcu się udało.

Nie zliczę ile razy, na wykładach, seminariach i warsztatach. W tekstach, wywiadach czy audycjach video dzieliłem się swoją opinią, że tylko wiedza jest w stanie na trwałe zmienić nasze życie. W wielu miejscach świata (i tych bardzo bogatych i tych bardzo biednych) widziałem że nauka i edukacja są najlepszą inwestycją. Niestety, to inwestycja długoterminowa. Piszę "niestety", bo tych, którzy podejmują decyzje (w tym polityczne) myśląc o perspektywie dłuższej niż czubek własnego nosa jest niewielu. 

Nie jestem politykiem. Zajmuję się popularyzowaniem nauki. Także wśród dzieci. Uważam, że mówienie im o nauce, o metodzie naukowej, o weryfikowaniu źródeł i konfrontowania faktów, jest bardzo ważne. No więc od słów, przeszedłem do czynów. I założyłem kanał naukowy dla dzieci. 

To początek, więc proszę o pomoc. Wszelaką, także polegającą na udostępnianiu informacji o nowym kanale. Poniżej wklejam link do pierwszego odcinka, pierwszej dedykowanej kanałowi serii o kosmosie, energii i atomie.


A niżej wklejam link do krótkiego filmu - przywitania:


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie