trajkotek trajkotek
234
BLOG

Pokaż mi swoich przyjaciół

trajkotek trajkotek Polityka Obserwuj notkę 2
Wybory prezydenckie coraz bliżej. W czwartek wieczorem (21 maja 2015)Andrzej Duda i Bronisław Komorowski mierzyli się z pytaniami dziennikarzy telewizji TVN. /polskieradio.pl/

"Pokaż mi swoich przyjaciół, a powiem Ci, jaki jesteś, także w kwestii Europy, integracji europejskiej i UE" - mówił podczas debaty Komorowski, pytając Dudę o jego przyjaciół. Przypomniał, że jego partyjna koleżanka Krystyna Pawłowicz "flagę UE określiła mianem szmaty". - Czy pan wie, że jesteśmy członkiem UE i że to jest także nasza flaga, a jedna z tych gwiazdek to jest nasza, polska gwiazdka? - pytał.

To ciekawe, że po przyjacielskiej(roboczej)wizycie w programie Kuby Wojewódzkiego prezydent wpadł na pomysł, by przypomnieć słowa Pawłowicz o fladze Unii.

W tym samym studiu - przy aprobacie Wojewódzkiego - wtykano polską Biało-Czerwoną w psie gówno. Wypada powtórzyć Komorowskiemu jego własne słowa: pokaż mi swoich przyjaciół ...

 

Pokaż mi swoich przyjaciół

 

Pokaż mi swoich przyjaciół

Uśmiechnięty i bystry rasista

Wojewódzki obnaża

Ciemny jak Murzyn

Wybieram denaturat

PO pierwszej turze

PO pierwszej debacie





trajkotek
O mnie trajkotek

glosmichnika.blox.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka