tsuah76 tsuah76
344
BLOG

(Straszny) film na czasie

tsuah76 tsuah76 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Traf chciał, że w miniony piątek - tj. 22 października 2010 r., w dzień parlamentarnej debaty o potrzebie i możliwościach prawnego umocowania w III RP sztucznego zapłodnienia metodą in vitro - zdarzyło mi się obejrzeć film, którego amerykański tytuł brzmi "My sister's keeping" (polskie tłumaczenie "Bez mojej zgody"; krótko dodam, iż reżyser to Nick Cassavetes, a bardziej znani aktorzy: Cameron Diaz, Alec Baldwin).

Napisałem: zdarzyło się, bo tak faktycznie było. Płytkę z filmem żona przyniosła z pracy, miał to być miły, piątkowy wieczór, urazmaicony naiwną komedią romantyczną... A tu...

Pozwolę sobie nie streszczać ani słowem - sugeruję też nie szukać informacji o filmie w sieci - nie chcę nikomu odbierać niebywałej przyjemności z oglądania tego obrazu obyczajowego. Dla sceptyków - tu nie mam mowy o tanim melodramacie, nic z tych rzeczy. Krótko - każdy myślący człowiek - w szczególności rodzic - winien poznać ten film - nawet - a jeszcze lepiej - zwłaszcza, jeśli wydaje mu się, że ma już ugruntowane poglądy na życie, otaczający go świat i ludzi.

Miłego oglądania!

 

tsuah76
O mnie tsuah76

"Krew mnie tutaj jaśnista zalewa, bo przecież obraża tu nas wszystkich. Panie prezesie, bardzo pana proszę, żeby pan nie buntował ludzi przeciwko sobie..." "...pozorem odwagi jest płynąć cały czas pod prąd. Płynięcie pod prąd (...) bywa z reguły demonstracją głupoty, a nie niezłomności. Gdy płynie się uporczywie wbrew okolicznościom, często człowiek myśli, że coś zmienia, w rzeczywistości zaś stoi w miejscu, a na końcu pada ze zmęczenia."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości