Ufka Ufka
9821
BLOG

Rekord pobity!

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 307

Zastanawiałam się, czy zostanie pobity rekord pani Kluzik-Rostkowskiej. No i jest! Zanim posłowie PISu złożyli przyrzeczenie utworzyli nowy klub - "Solidarna Polska". Klub liczy 16 posłów, na czele pan Mularczyk. Deklarują, że są nadal w PISie, a połączą się z macierzą, kiedy Trójka Wyrzuconych zostanie z powrotem przyjęta.

No, różne rzeczy już widziałam, ale to już kuriozum. Pan Ziobro nawet nie jest w stanie zapamiętać nazwy klubu - najpierw mówił o Prawie i Sprawiedliwości, potem o Sprawiedliwej Polsce...

Czy są jakieś granice śmieszności??? Cieszę się, że nie napisałam notki - chciałam rozważyć kilka scenariuszy, tego bym nawet po zażyciu wszystkich dostępnych dopalaczy nie wymyśliła

Posłowie klubu:

Tadeusz Woźniak, Mieczysław Golba, Jerzy Rębek, Beata Kempa, Patryk Jaki, Piotr Szeliga, Andrzej Dera, Jarosław Żaczek, Andrzej Romanek, Arkadiusz Mularczyk, Jan Ziobro, Edward Siarka, Józef Rojek, Mariusz Orion-Jędrysek, Jacek Bogucki, Marzena Wróbel.

Senator klubu - Maciej Klima.

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka