Marcin Nawrot Marcin Nawrot
205
BLOG

JESTEM

Marcin Nawrot Marcin Nawrot Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 

 

...więc jestem ziarnkiem piasku które nic nie znaczy

i jeśli umrę jutro to świat się nie zmieni

słońce wzejdzie jak zawsze ktoś inny zobaczy

jak trawy się zielenią i jabłko rumieni

 

więc jestem tylko prochem i w proch się zamienię

by dać innemu życiu szansę nową – własną

myśli moje ostatnie znów staną się pierwsze

w kręgu wcieleń odwiecznych – rozbłysną i zgasną

 

więc może także b y ł e m chociaż jeszcze  j e s t e m

ta nadzieja wciąż we mnie ze strachem się kłóci

wierzę jednak że wygra a ja znowu b ę d ę

kiedy śmierć mnie na nowo do życia przywróci

 

więc kiedy już nadejdzie to na co nie czekam

to co i tak przyjść musi – kiedyś – bez wątpienia

powitam to bez lęku jeśli zdołam dojrzeć

źródło wiecznego światła w mojej smudze cienia

 

Optymista z okresowymi skłonnosciami do gniewu lub naiwności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości