Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

29.03.2024, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Uśmiech: Użyj swojego uśmiechu, aby zmienić świat; nie pozwól światu zmienić twojego uśmiechu. Chińskie przysłowie

imageMiałem ciężki dzień. W takie dni ciężko jest się uśmiechać. W takie dni właśnie dlatego warto próbować się uśmiechać. 

Jestem szefem zespołu i w sytuacjach stresowych, ciężkich, trudnych to właśnie ja powinienem się zachowywać spokojnie i to ja powinienem podtrzymywać innych na duchu. 

Jestem Mężem, moja Żona oczekuje ode mnie wsparcia, a ja naprawdę chcę je dawać. Naprawdę próbuję. 

Mamy też Synów. Bardzo często są denerwujący, ale właśnie dlatego potrzebują wsparcia. 

W tym wszystkim jestem jeszcze ja i czasami doskwiera mi dorosłość. Odpowiedzialność. 

A jednak biorę telefon i dzwonię do kogoś z moich Przyjaciół. Albo idę na mityng. Czasem jednak po prostu wychodzę. 

Do pobliskiej kawiarni, gdzie panie wiedzą, że lubię lody o smaku słonego karmelu. Na spacer, żeby przejść się między ludźmi. 

Zawsze znajdę jakiś uśmiech po drodze. 

Najlepiej, jeśli ktoś uśmiechnie się dzięki mnie. Ja staram się uśmiechać. 


Notkę można zobaczyć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości