Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

18.04.2024, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Kruchość: Włóczęga, który puka do twoich drzwi. Stoi w ubraniu, które kiedyś nosiłeś. Bob Dylan

imageCzasem myślę sobie, że za mało pomagam - powiedział mi kiedyś Przyjaciel z ogromnym smutkiem w głosie. Znamy się od początku mojego trzeźwienia i wiem, że nie udawał. 

Na mityngu ostatnio opowiadała o sobie dziewczyna, która chodzi z posłaniem na detoks. Ja nie chodziłem. Nie chodzę. Nie mam nawet zamiaru chodzić. Nie potrzebuję tego. Czy inni tego potrzebują? Na pewno znalazłby się ktoś, kto utożsamiłby się z moją historią. 

Trzeba mieć w sobie gotowość - powiedziała dziewczyna. Rozumiem to, ja po prostu tego nie czuję, co nie znaczy, że w ogóle nie pomagam. Zawsze powtarzam, że każdy powinien pomagać, jak potrafi. Ja jestem dobry w sprawach związanych z komputerami, więc przygotowuję różne rzeczy z tym związane. 

Codziennie rano wysyłam tekst medytacji z „Prostej drogi”, przetłumaczony na polski. Przygotowuję notkę związaną z tematem. Mam również grupę SMSową. Wożę przyjaciół na mityngi, jeśli nie są zmotoryzowani. Pomagam organizować nowe telefony. Przygotowuję dla przyjaciół bransoletki. 

To potrafię. Ubrania też rozdaję, gdy przestaję je nosić. 


Notkę można również obejrzeć na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości