WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA
686
BLOG

SANDAUER: "Znikajacy tekst z sieci o Jerzym Sturze"

WYDARZENIA DNIA WYDARZENIA DNIA Polityka Obserwuj notkę 12

 

 

SANDAUER: "Znikajacy tekst z sieci o Jerzym Sturze"
 
Przy udostępnianym materiale był tekst napisany przez Pana Bartka Zolkosahttps://www.facebook.com/IzraEli?fref=nf, który zniknął. Umieszczam ten tekst drogą dodatkowej edycji linku. O analogiczne działanie proszę tych którzy zachcą ten materiał udostępnić : 
Panie Jerzy ... Skoro nie ma żadnej różnicy to bardzo proszę odpowiedzieć mi na pytanie: Proszę sobie wyobrazic następującą sytuację , idzie pan sobie o 11tej w nocy ciemną boczną uliczką a z naprzeciwka nadchodzi 10 religijnych Żydów, takich w kapeluszach , chałatach etc. dodajmy ,że dajmy na to idzie pan sobie z córką (spódniczka do kolan, bluzeczka na ramiaczkach w końcu lato...) - boi sie Pan ? - nie sądzę , ale teraz wyobraźmy sobie ,że z naprzeciwka nadchodzi 10 religijnych muzułmanów - czy nadal sie Pan nie boi ? - bo ja prosze Pana , bardzo bym sie bał tym bardziej ,że wiem jak takie sytuacje sie kończą . Więc bardzo proszę mi nie opowiadzać ,że nie ma różnicy bo jest radykalna i od tej różnicy zależy bezpieczeństwo obywateli. Jakoś nie wzbudzaja we mnie strachu przedstawiciele innych religii poza islamem, nie boję się buddystów, hindusów , chrześcijan, druzów, bahaitów, szamanów itd... Ale islamu z jego okrucieństwem, imperializmem gwałtami , brutalnościa , zoofilia , pedofilią i innymi okropnościami jakimi brzydzili sie nawet barbarzyńcy mam prawo sie obawiać . Koegzystencja i tolerancja należy się jedynie tym , którzy chcą koegzystować i są tolerancyjni w stosunku do innych nacji i religii czy światopoglądów. Dla tych natomiast, którzy chca siła narzucac swoje standardy, religię i prawo tolerancji nie mam i mieć nie będę . Bo ja w przeciwieństwie do Pana nie toleruję Nazistowskich systemów a takim jest bez watpienia islam- kult ksenofobii i panowania nad innymi narodami mający w swej doktrynie u jej podstaw anichilację totalna wszystkiego co nie jest islamskie . I dlatego dziś Aleppo i chrześcijanie w Syrii i Iraku sa juz jedynie historią - o której my pamiętamy - bo jeszcze żyjemy, bo jeszcze nikt nam nie urżnął głowy wrzeszcząc allahu akbar. Dlatego apeluje do Pana Panie Jerzy - ocknij się Pan z tego lewackiego punktu widzenia, wylecz sie pan z marksistowskiego wirusa , który robi Panu wielkie dziury w głowie , a który doprowadzi do tego ,że Pańskie wnuki i prawnuki albo będa walić łbem w dywanik 5 razy dziennie bo zaakceptują kult mahometa , albo ich nie będzie bo zostaną ukrzyżowani , powieszeni lub zarżnięci przez wyznawców "religii pokoju" , których inwazję Pan dziś tak gorąco wspiera
 
SANDAUER: "Znikajacy tekst z sieci o Jerzym Sturze"
„Dla mnie imigranci to żaden problem (…) A to, czy obok mnie będzie mieszkał katolik, muzułmanin czy żyd w ogóle nie jest dla mnie istotne” - pisze na łamach „Gazety Wyborczej” Jerzy Stuhr.
STEFCZYK.INFO
 
 

Relacjonujemy najważniejsze wydarzenia pominięte przez media elektroniczne i prasę. Kontakt: WydarzeniaDnia@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka