Zapytajnik Zapytajnik
183
BLOG

Do administracji

Zapytajnik Zapytajnik Polityka Obserwuj notkę 0

   Zablokowaliście mnie bo napisałem dwa wiersze na Szymborską. Co powiecie o nagorodzie Szymborskiej imienia Włodka - agenta SB.  Ta wasza Szymborska tak samo jest godna Nobla literackiego, jak Arafat był godnym pokojowej nagrody Nobla.

Proszę mnie natychmiast odblokować. Piszę wiersze tak dobre jak Szymborska. Np.

 

 

 

300-a wierszy za cały wiek

i nawet sie nie rymowały

lecz każdy z nich jak mężny Gerk

moherom ciemnym odpór dały

...

 

 

Wskazujesz wszystkim jak tu żyć

ludowi ulgi i korzyści

platwormie zaś figowy liść

a Bogu owoc pośród liści

...

 

Panie Janke nie lubi Pan wolności słowa??

 

Zapytajnik
O mnie Zapytajnik

Jestem: eeeeeeeeeeeeeee yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy aaaaaaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, lubię tubylców, ale nie lubię kondominiów i ich zarządców np. Con'Donków

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka