zbi11 zbi11
396
BLOG

Wojna?

zbi11 zbi11 Polityka Obserwuj notkę 11

 

 

Wojna?
My tu pitu, pitu o taśmach a za wschodnią granicą zaczynają się dziać niedobre rzeczy…
Mino, że nie jestem fanem TVN-u w znacznej mierze zgadzam się z poniższym artykułem. Zachęcam do przeczytania.
Wielkie manewry, ponowne przerzucanie sił na granicę z Ukrainą mogą świadczyć o przygotowaniach Moskwy do inwazji. Pojednawczych mów Putina nie traktujmy poważnie, czyny świadczą o czymś wręcz przeciwnym.
Zresztą odpalenie „taśm” w Polsce właśnie teraz może być elementem takich przygotowań.
Nie darze sympatią obecnych PO-wiackich rządów i mam o nich bardzo krytyczne zdanie jednak pachnie mi to wszystko próbą zdestabilizowania Polski w przededniu ataku na Ukrainę.
Powinniśmy jak najszybciej ogarnąć ten kryzys, możliwe, że jak najszybsze powołanie rządu technicznego jest najlepszym rozwiązaniem. W obliczu zbliżającego się konfliktu na wschodzie musimy mieć sprawny, decyzyjny i kompetentny aparat władzy.
zbi11
O mnie zbi11

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka