zbit fg zbit fg
157
BLOG

167. Czy lepiej dodawać liczby ujemne niż odejmować dodatnie ?

zbit fg zbit fg Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

    Wszystko jedno, jeśli wiesz co robisz - że dodając liczby ujemne, odejmujesz liczby dodatnie.

    Ale liczby zespolone ... 

    To na temat tego co  prof. Jadczyk uważa o tym co ja uważam o liczbach urojonych - w jego notce Maxwell-z-Wroclawia. Mimo że ja o tym nie tylko uważam, ale to zrobiłem i udowodniłem w mojej WWW.

   A prof. Jadczyk zasugerował mi, że to już dawno było, i podaje mi angielskie książki, w których, domyślam się, znajdę to co ja zrobiłem. Czyli że już ktoś takimi jak moje kilkoma zdaniami, modelem i wzorami załatwił liczby zespolone i antymaterię?  I że to nie ma żadnego znaczenia?!


    A polityką już prawie nie będę się zajmował, bo politycy też na to nie zasługują.

zbit fg
O mnie zbit fg

62. Spis tytułów moich notek ułatwia nawigację w tym blogu, bo tytuły w tym Spisie są linkami do notek. Pseudoeuklidesową Einsteina szczególną teorię względności zbudowałem euklidesowo, czyli w sposób absolutnie wyobrażalny, klasycznie. A przy okazji rozszerzyłem ją na tachiony, dzięki czemu pojawiła się w niej antymateria.    Zobacz także co ja uważam. I inni.   A fizyka nie może być stekiem formułek nie do pojęcia, algorytmami dla liczydeł. Ale najłatwiej udowodnić to czego nikt nie rozumie. Zwłaszcza jeśli wystarczy udowodnić tak by nadal nikt nie rozumiał. A właśnie tak dowodzi się w fizyce współczesnej. Szczególna teoria względności Einsteina jest niepotrzebna, a moja jest potrzebna po to, by to zrozumieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie