Pogodny Pogodny
399
BLOG

Testament Grzegorza Brauna

Pogodny Pogodny Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Bez komentarza


"Czuję się, jak na swój wiek, świetnie.

Mam bujne plany polityczne, twórcze, życiowe. W historii mojej rodziny nie ma przypadków przewlekłej… na pewno przewlekłej depresji nie bywało, a w moim osobistym życiu w ogóle takich przypadków nie notowało się.

I w związku z tym, gdybyście państwo któregoś dnia, np. w toku postępowań prokuratorskich, sądowych, gdyby jednak w grę miała wchodzić kara bezwzględnego pozbawienia wolności, gdyby potem państwo odnotowali, że nastąpiły jakieś wydarzenia niemiłe, może i drastyczne, albo nawet bez takich zdarzeń, gdybyście państwo potem odnotowali, że ja jakiś jestem nieswój, albo np. opowiadam jakieś rzeczy, których byście państwo się po mnie wcześniej nie spodziewali, to ja informuję, że takie scenariusze w polityce też bywają,  i być może ten scenariusz w jakimś takim kierunku się rozwija.

Dlatego powtarzam, czuję się świetnie i nie mam żadnych innych planów, poza tymi publicznie deklarowanymi."

Za "Najwyższy Czas"

Pogodny
O mnie Pogodny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka