Mistrz Zen Mistrz Zen
519
BLOG

Kac po TK. PO na kolana!

Mistrz Zen Mistrz Zen Polityka Obserwuj notkę 11

Dla elektoratu PiSu wola Prezesa jest święta i żadne prawo nie jest warte uwzględnienia. Jeśli prawo jest niezgodne z wolą Prezesa, tym gorzej dla prawa.

Dla elektoratu PO tego typu związek nie istnieje. Wczorajszy wyrok TK, który stwierdza, że PO złamała konstytucję, będzie szokiem dla wyborców PO. Oczywiście, jak już do nich dotrze.

Przekonanie o rozumnych rządach w państwie prawa zostanie zastąpione przez pytanie:

"Dlaczego zostałem oszukany przez partię na którą głosowałem?"

I tu odpowiedź jeszcze nie padła. A powinna szybciutko bo kolejne pytanie brzmi.

"Dlaczego jeszcze nie wiem dlaczego zostałem oszukany?"

Co w połączeniu z tym co powiedział nieoczekiwanie Budka parę dni temu, że "Przeprosimy jeśli złamaliśmy konstytucję"  może już nie rodzić kolejnych pytań tylko wściekłość 

O żesz Wy....

 

Jeśli PO przemilczy sprawę i jej do końca nie wyjaśni, wystawiając ścierwo paru kozłów na widok publiczny, erozja związana z tą sprawą dotknie jej najbardziej twardy elektorat, którego wiele nie mają.

O Prezydencie i PiS nie piszę bo co mnie starego peowiaka obchodzą wrogowie demokracji wolności i konstytucji.

Ta ostatnia ma przechlapane i jak widać fatalną opinię powszechnie, bo nikt jej nie szanuje. Oprócz paru naiwnych frajerwó takich jak niżej podpisany

Mistrz Zen
O mnie Mistrz Zen

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka