zetjot zetjot
243
BLOG

Mój elektorat świadczy o mnie

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 11

Co za zaskakująca zbieżność przypadków, chciałoby się powiedzieć, ale to żadna nowość przecież. Chyba państwo nie jesteście zaskoczeni, bo ja nie ?

https://wpolityce.pl/swiat/554684-prawda-nigdy-nie-lezy-posrodku-partia-przestepcow

Demokraci w USA chcą przywrócić prawa obywatelskie więźniom. Bo tam liczą na poparcie. Dokładnie taka sama sytuacja ma miejsce w Polsce. Czy może być lepszy certyfikat wiarygodności partii ?

No a teraz u nas pani wiceminister Ejchart zapowiada wypuszczenie z więzień 20 000 osadzonych. To jeden z cichych konkretów Tuska - ten chyba już 102 - trzeba dbać o najwierniejszy elektorat. Nie ma lepszego symbolu identyfikującego Platformę: mój elektorat mówi o mnie wszystko. 

Ktoś jest zdziwiony ?

Od dawna wskazuję, że jest to świat na opak.

Przestępcy wsadzają policjantów do więzienia, kłamcy montują sobie nad głową aureole, hejterzy zgrywają świętoszków a aferzyści powołują komisje śledcze do badania afer przypisywanych adwersarzom. A zaskoczona takim obrotem spraw publika nadal nie dowierza własnym oczom. A miało być tak pięknie bez tego okropnego PISu.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka