zezik zezik
338
BLOG

Do p. Wiplera: wystawiaj pan kandydatów na wybory w Warszawie

zezik zezik Polityka Obserwuj notkę 2

 Właśnie przeczytałem tekst http://www.wipler.pl/2013/07/krotko-o-sondazach/

Przyznam że jestem pod wrażeniem tego co tam zobaczyłem. Otóż p. Wipler twierdzi że jego nieistniejące jako partia ugrupowanie ma szansę na 19% głosów (słownie: dziewiętnaście procent).

Nie ma sensu doradzać p. Wiplerowi żeby zmienił dealera bo IMO lepszego już nie znajdzie.

 

Mam za to inną bardzo dobrą radę dla p. Wiplera.

Skoro pan Wipler uważa że ma szanse na aż  19% to powinien wystawić kandydatów do rad w Warszawie po tym jak zostaną odwołane. Po co marnować poteżny potencjał i czekać kolejne dwa lata. Czyż nie?

Patrząc na te "sąndarze" gdzie PO jest przed PiS (OMG) przecież w koalicji z PO możnaby naprawić i to że HGW dostanie kopa. Dozgonna wdzięczność Tuska zapewniona!!!

No i jak zwykle tylko na koniec się spytam jeszcze: jak tam panie Wipler kiedy zamierza pan zrzec się mandatu posła tak jak publicznie to pan obiecał?

Pozdrowienia i zdrowia rzyczę (stuff od obecnego dealera musi być zabójczy dla zdrowia fizycznego jak i psyhicznego więc zdrowia rzyczę nawet podwójnie).

 

zezik
O mnie zezik

"Brak strachu to jest początek wolności"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka