publiczne
publiczne
Operator44 Operator44
490
BLOG

Hipokryzja posła Wziątka

Operator44 Operator44 Polityka Obserwuj notkę 6

"(..) Służby powinny być koordynowane i funkcjonować w oparciu o taką rację stanu, której ma strzec pani premier jako szefowa kolegium ds. służb specjalnych, a pani premier nie ma na to czasu, pan premier Tusk nie miał serca - ocenił poseł SLD..."

(http://www.tvn24.pl/…/wziatek-sld-o-aferze-podsluchowej-jes…)

PANIE WZIĄTEK... ! PRZESTAŃ PAN JUŻ W KOŃCU PIER...Ć W TYCH MEDIACH !

Do chwili obecnej, od ponad trzech lat - "w imię racji stanu" oczywiście... (a de facto już tylko "dla jaj") - czekam na jakąkolwiek reakcję pana Posła ... Zapewne nie miał dotąd "ani czasu, ani serca" żeby odpowiedzieć w administracyjnym terminie... (zdjęcia z odwołania w załączeniu - w razie czyichkolwiek wątpliwości, mogących rodzić pokusę pretekstu do... Informuję, że wszystkie zdjęcia pochodzą z dokumentu jawnego, którego ja jestem wytwórcą - O44)

Żałośni partyjni pozerzy! 

Dlatego m.in. od trzech lat wspieram idee Pawła Kukiza!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stanisław Czesław Wziątek (ur. 13 listopada 1959 w Połczynie-Zdroju) – polski polityk, samorządowiec i pedagog, w latach 2001–2005 wojewoda zachodniopomorski, poseł na Sejm V, VI i VII kadencji.

W 1988 ukończył studia z zakresu wychowania obronnego na Wydziale Humanistycznym w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Bydgoszczy. Ukończył także studia podyplomowe z organizacji i kierowania na Uniwersytecie Warszawskim w 1994 oraz z nadzoru nad finansami samorządowymi w 1996 na Uniwersytecie Wrocławskim.

Działał w Związku Socjalistycznej Młodzieży Polskiej. Był także członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej do jej rozwiązania. W latach 1994–2001 pełnił funkcję burmistrza Połczyna-Zdroju. Od 1998 do 2001 zasiadał w radzie powiatu świdwińskiego. 20 października 2001 został wojewodą zachodniopomorskim, stanowisko to zajmował do 17 października 2005. W 2001 dołączył do Sojuszu Lewicy Demokratycznej.

Zobacz galerię zdjęć:

moje
moje moje moje moje moje
Operator44
O mnie Operator44

"Jak najmniej Państwa w życiu obywateli - jak najwięcej profesjonalizmu tam, gdzie Państwo obecne być musi" (moje). "Zasada jest prosta-z ludźmi rozmawiam po ludzku, a ze świniami po świńsku" (gen. Lebiedź).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka