niezapominajka niezapominajka
543
BLOG

"Z SAMYCH SIEBIE SIĘ ŚMIEJECIE"

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 46

Pamiętam sprawę Rokity i potworny śmiech ze strony jego byłych partyjnych kolegów, za to, że ośmielił się głośno reagować na chamstwo niemieckich służb.

Pamiętam jego krzyk "Niemcy mnie biją!" i reakcję polskich internautów bezlitośnie atakujących Jana Rokitę.

Dziwiłam się krótkozwroczności i bezmyślności tych wszystkich prześmiewców, a już szczególnie politykom z rządzącej PO.

Rokita nigdy nie był z mojej "bajki", ale był to dość znany polski polityk, który jeszcze do niedawna był reprezentatnem Polski na arenie miedzynarodowej.

Co to ma wspólnego z Protasiewiczem? Ano ma.

Tak jak wtedy, nie śmiałam się z Rokity, tak samo dzisiaj, nie śmieję się z Protasiewicza.

Bo tak szczerze mówiąc, tu nie ma nic do śmiechu.

Nieważne są barwy partyjne, ale ważne, by Polacy mieli odwagę brać w obronę swoich obwyateli, gdy ci, są chamsko traktowani przez obce służby.

Nie wyorażam sobie niemieckiego, amerykańskiego czy rosyjskiego polityka,  którego śmiano by tak potraktować jak Rokitę, czy Protasiewicza, nie mówiąc już o tym, że nie wyobrażam sobie, by w ich kraju spotkali się z takim bezmyślnym atakiem na siebie.

Zastanówcie się, czy ten śmiech nie odbije się u Was czkawką...."Z czego się śmiejecie? Z samych siebie się śmiejecie!"

 

 

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka