niezapominajka niezapominajka
252
BLOG

BILON BRZĘCZY....

niezapominajka niezapominajka Zdrowie Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Oprócz portfela, mam małą kiesę (miękka skóra, zakończona metalowymi płytkami, które stanowią jej zamknięcie), w której chowam bilon.

Dlaczego nie trzymam go w portfelu? Ze względów praktyczno-zdrowotnych.

Strona praktyczna - w portfelu jest zbyt mała kieszonka, a mon...bilonu mam czasem dość dużo, co powoduje ich wypadanie na dno torebki, więc taka mała, oddzielna kiesa jest wygodna i poręczna - spełnia dobrze swoją funkcję.

Strona zdrowotna - czasem jestem w kiepskim nastroju, zwłaszcza, kiedy muszę zrobić duże zakupy i wydać więcej, niż bym chciała... i tu istoną rolę odgrywa moja kiesa wypełniona mon....bilonem.

Mój lekarz pierwszego kontaktu dał mi kiedyś dobrą radę na rozproszenie złego nastroju - terapia śmiechem! Same zalety: mogę ją zastosować w każdej, odpowiadającej mi chwili, nic nie kosztuje i co najważniejsze - efekt jest błyskawicznie pozytywny!  I tu wracam do mojej kiesy z mon...bilonem! Otóż, ile razy otworzę kiesę i zajrzę do niej widzę małe monteki!  Czasem, wystarczy tylko nią potrząsnąć i wsłuchać silę w ich brzęczenie, by się uśmiechnąć.  I tu jest cała tajemnica - MONETA wywołuje u mnie napad zdrowego śmiechu!!!!!!!!!!!

Wszelkie skojarzenia są jak najbardziej uprawnione.

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości