niezapominajka niezapominajka
476
BLOG

"LEŚNE DZIADKI" potrzebują liczydeł!

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 14

Liczydło - zabytkowy przyrząd, który wspomagał liczenie - to tak ogólnie.

Ja akurat umiałam się wspomagać liczydłem, bo nauczył mnie tego mój rodzony dziadek, ale podejrzewam, że wiele osób nawet nie wie, jak takie liczydło wygląda. Kto ciekawy, niech sobie wygugla.

Ale wracając do meritum, "leśnie dziadki" - jak pieszczotliwie nazwano starszych panów z PKW, zapowiedziały, że oficjalne wyniki wyborów samorządowych poznamy za parę dni, bo to bardzo skomplikowane liczenie!

Fakt, nie starczy na to palców u rąk i nóg wszystkich "leśnych dziadków", ale może pomogą liczydła?????

http://niezalezna.pl/61477-oficjalne-wyniki-wyborow-dopiero-za-kilka-dni-kompromitacja-dziadkow-z-pkw

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka