Adrianna Biedrzyńska (L). Fot. PAP/Radek Pietruszka / archiwum
Adrianna Biedrzyńska (L). Fot. PAP/Radek Pietruszka / archiwum

Biedrzyńska obiecała pobiegać nago, jeśli jej opcja wygra wybory. „Słowa dotrzymam”

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 114
Gwiazda "Barw szczęścia" jakiś czas temu dała nieoczekiwaną obietnicę swoim fanom. Teraz internauci z przekąsem domagają się jej spełnienia. Adrianna Biedrzyńska przed wyborami zadeklarowała, że jeśli Polacy zagłosują tak, jak ona chce... przebiegnie się nago po bydgoskim rynku.

Adrianna Biedrzyńska przykuła uwagę ciekawskich Internautów

Adrianna Biedrzyńska to aktorka, którą od ponad 40 lat możemy oglądać zarówno na ekranie, jak i na deskach teatrów. Mimo, że w swoim życiu pojawiła się w dziesiątkach charakterystycznych ról, prawdziwy sukces zapewniło jej wciela się w postać Małgorzaty Zwoleńskiej w "Barwach szczęścia".

61-latka prowadzi też dosyć aktywne konto na Instagramie; trafiają tam głównie zdjęcia i nagrania z jej codziennego życia. Jakiś czas temu jeden post szczególnie przykuł jednak uwagę ciekawskich internautów. Na wideo z domowej imprezy Biedrzyńska trzymając w rękach butelkę z bliżej nieokreśloną zawartością i zacinając się opowiedziała fanom o swoim postanowieniu noworocznym. 


Biedrzyńska: po wyborach będę biegać nago po starówce bydgoskiej

Deklaracja ta może zwalić z nóg przez swoją absurdalność:

"Jeżeli wszyscy będą tak głosować, jak ja i będą to te głosy, tam gdzie ja ja... Obiecałam moim przyjaciołom z Bydgoszczy w czasie Sylwestra... Który spędzałam w Bydgoszczy... to po wyborach będę biegać nago po starówce bydgoskiej" – opowiadała chwiejąc się. Za jej plecami wyraźnie pobudzony aktor Maciej Radel również dopingował internautów, krzycząc: "Wszyscy idźcie na wybory!".

Fani aktorki byli wówczas wyraźnie rozbawieni tym absurdalnym pomysłem, a pod wpisem zobaczyć możemy wiele pozytywnych komentarzy: "Kocham Panią Adę za jej dystans i poczucie humoru, wspaniała aktorka i super laska"; "Hehe, kiedy to wezmę urlop i jadę do Bydgoszczy"; "Zawsze byłaś szalona, ale pomysł wart zobaczenia"; "Trzymam cię za słowo".


Biedrzyńska: Jestem zadowolona z wyników

 15 października okazało się, że Biedrzyńska będzie musiała spełnić obietnicę, co zresztą potwierdziła w ostatnim wywiadzie.

– Powiedziałam, że pobiegam po Starym Rynku, i słowa dotrzymam. Muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z wyników. Czekam na utworzenie nowego rządu i powołanie premiera – opowiedziała wówczas. 

13 grudnia znów stało się to, na co czekała aktorka, ponieważ szefem rządu został Donald Tusk. Wygląda na to, że Biedrzyńska naprawdę spełni swoją obietnicę. Mieszkańcy Bydgoszczy na pewno nie mogą się doczekać...

Salonik

Źródło zdjęcia: Adrianna Biedrzyńska (L). Fot. PAP/Radek Pietruszka / archiwum

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości