fot. Instagram
fot. Instagram

Hołownia i Prokop znów razem w TVN. To zdjęcie bije rekordy popularności

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 57
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia wrócił na stare śmieci. Świeżo upieczony parlamentarzysta spotkał się ze swoim dawnym telewizyjnym kolegą, Marcinem Prokopem na antenie telewizji TVN. Panowie powspominali stare czasy, a gospodarz niższej izby parlamentu odpowiedział też na kilka pytań odnośnie swojej przyszłości.

Hołownia i Prokop znów razem. I znowu w TVN

Szymon Hołownia znalazł w końcu czas na odsapnięcie od polityki. Marszałek Sejmu pojawił się w programie "Dzień Dobry TVN". Spotkał się on tam m.in. ze swoim dawnym telewizyjnym partnerem, Marcinem Prokopem i Dorotą Wellman.

Marszałek Sejmu porozmawiał z gospodarzami programu, a także usłyszał kilka trudnych pytań od zgromadzonej w studiu TVN młodzieży.

Hołownia był pytany m.in. o to, czy kiedyś odejdzie od polityki i zajmie się na przykład pisaniem książek. Założyciel Polski 2050 przyznał, że nie zamierza siedzieć w polityce całe życie.

- Zależy, ile czasu jeszcze będę aktywny. Natomiast polityka w mojej ocenie, to nie powinno być coś, w czym się jest do śmierci. Ta kadencyjność jest szalenie mądrą sprawą. Jestem marszałkiem rotacyjnym, jak to się niektórzy śmieją, choć mój wspaniały zastępca wicemarszałek Zgorzelski z właściwie swoją ludową mądrością mówi, że rotacyjna może być kosiarka, a nie marszałek. Ja będę tu dwa lata — jeżeli wszystko dobrze pójdzie. To jest dla mnie tak wyzwalająca myśl — że to są dwa lata — że to nie będzie cztery, że to nie będzie na wieczność. Tylko że to są dwa lata, które dostajesz od życia, od ludzi, od Polaków i możesz zrobić robotę najlepiej, jak potrafisz i zmieni cię następny. Natomiast później być może będą następne wyzwania. Na szczęście one wszystkie są kadencyjne. Nie wrócę już na pewno do "Mam talent!" - odparł marszałek Sejmu.

Prokop i Hołownia składają życzenia. Internauci zachwyceni

W końcu nadszedł czas na wspólne złożenie życzeń sylwestrowych. Prokop postanowił zrobić to w żartobliwym stylu, a kadr z programu zamieścił na swoich mediach społecznościowych.

"Kiedy idziecie z kumplem na sylwestra, ale obaj jesteście nieśmiali i czekacie, żeby ktoś wreszcie poprosił was do tańca. i tego też wam dziś wieczorem życzymy" - podpisał swój post na Facebooku gwiazdor TVN.

Większość komentarzy pod postem była przychylna duetowi. Internauci cieszyli się, że ich ulubiona telewizyjna para mogła się znowu spotkać i powspominać stare czasy.

- Gęba nie przestawała mi się uśmiechać podczas tej rozmowy. Dobrego roku życzę Wam Panowie, bez smutku, wojen i zawiści dużo zdrowia i miłości - napisała pod zdjęciem pani Ewa.



Szymon Hołownia i Marcin Prokop. Legendarny duet

Telewizyjny duet znany jest przede wszystkim z prowadzenia show "Mam Talent!" na antenie TVN. Jurorami w ostatnich edycjach programu byli Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska oraz Agustin Egurrola, a gospodarzami - przez wszystkie 12 edycji - Marcin Prokop i Szymon Hołownia.

Prokop jednak od początku przeczuwał, że Hołownia mierzy wyżej, niż telewizja. Prokop wyznał w programie Agnieszki Woźniak-Starak i Gabi Drzewickiej, że w swoim scenicznym partnerze zawsze widział potencjał na polityka.

- Zawsze wiedziałem, że Szymon się oderwie od "Mam Talent". Od pierwszej edycji właściwie już się odrywał. (...) Wszystkie te rzeczy, które w niedawnej debacie parlamentarnej wykorzystał, to są rzeczy, które nabył w tym programie. Patrząc na niego teraz, jak występuje jako polityk, widzę gościa, który jeszcze 15 lat temu był… Przepraszam, Szymon, kocham Cię, ale byłeś drewnem no, byłeś Pinokiem telewizyjnym. A teraz jako człowiek, który się nieprawdopodobnie szybko uczy, jest przeinteligentny i bardzo bystry, od pierwszej edycji obserwował, jak to się robi, z jakich to jest śrubek poskładane. Widziałem, że mapuje sobie tę rzeczywistość, i potem nagle krok po kroku, z edycji na edycję i potem właściwie ja musiałem go ścigać, a nie on mnie - wyznał gwiazdor TVN.

Więcej przeczytasz o tym tutaj:


MB

Fot. Szymon Hołownia i Marcin Prokop. Źródło: Instagram

Czytaj dalej:


Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości