Boże Narodzenie 2019
Boże Narodzenie 2019
Bogna Janke Bogna Janke
1009
BLOG

Boże Narodzenie 2019. Spokojnych świąt, nadziei

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 79

Czytelnikom, autorom, komentatorom Salonu24, uczestnikom życia publicznego, którzy dostarczają nam na co dzień emocjonujących tematów do dyskusji i inspirują do pisania oraz wszystkim osobom, które przyczyniają się do tego, że Salon24 istnieje już ponad 13 lat - dziękuję za obecność, zaangażowanie, zaufanie i życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia AD 2019.

Życzę również, aby te świąteczne dni były czasem wyciszenia i refleksji - nad sobą, nad tym, jacy jesteśmy, co dajemy innym, co robimy, jakie skutki mają nasze decyzje, co po sobie zostawimy. 

Adwent i rozpoczynające się Święta Bożego Narodzenia są dla mnie czasem głębokiej refleksji. Ten rok był trudny, pełen życiowych zawirowań i związanego z nimi kryzysu. Udało mi się przez nie przejść - dzięki ciężkiej pracy i wsparciu dobrych, mądrych ludzi. Dzięki wierze, choć był też czas zwątpienia. Usiądę dziś wieczorem do świątecznego stołu z moją rodziną - synami i mężem, z ukochanym psem u boku - z radością i nadzieją. Z przekonaniem, że nawet najtrudniejsze doświadczenia są po coś. Pozwalają dostrzec i zrozumieć więcej. Są szansą, aby zbudować siebie. Są nieznośnym, ale pożytecznym egzaminem.

Odnalezienia siebie i sensu życia życzę dziś szczególnie tym wszystkim osobom, które przeżywają trudny czas. Samotnym, chorym, opuszczonym, przechodzącym kryzys. Narodziny Chrystusa to nadzieja, która daje siłę. Warto mu zaufać.


Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura