Bogna Janke Bogna Janke
820
BLOG

Dobrego 2015 Roku!

Bogna Janke Bogna Janke Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 52

Wspólnie rozpoczynamy kolejny rok. Życzymy Państwu, aby 2015 był dla Państwa szczęśliwy - przyniósł realizację planów i marzeń, był czasem spokoju i optymizmu.

Serdecznie dziękujemy za ważne teksty i komentarze, które piszecie Państwo każdego dnia. Życzymy, aby w Nowym Roku w Salonie24 było jeszcze więcej ciekawych i inspirujących wpisów. My zaś będziemy się starać, aby Salon24 zmieniał się w dobrym kierunku.
 
Bogna i Igor Janke z zespołem Salon24.pl

Bogna Janke
O mnie Bogna Janke

Z zawodu i pasji jestem dziennikarką. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej, TVN24, wydawałam lokalny tygodnik Gazeta Południa. Przez 15 lat byłam współwłaścicielką portalu Salon24 i prezesem spółek. Założyłam i prowadziłam Fundację Warszawskie Szpitale Polowe. Przez rok byłam sekretarzem stanu w Kancelarii Prezydenta RP. Więcej informacji o mnie na stronie: bognajanke.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura