Corvus Corvus
90
BLOG

Wybory samorządowe

Corvus Corvus Polityka Obserwuj notkę 0

Dziś rano, o godzinie 6 zasiadłem na chwilę przed TV. Wrzuciłem TVP regionalną i akurat tak trafiłem, że leciał blok komitetów wyborczych. Niestety, nie mogę tego pojąć. Widziałem coś, co raczej tylko polepsza nastrój i wzbudza głupkowaty chichot, niż coś co miałoby nakłonić mnie do oddania głosu na któregokolwiek z kandydatów.

Były tam klipy kręcone jakby na telefonie komórkowym i to jeszcze niezbyt nowoczesnym. Były też takie, które można by było lepiej złożyć w najnowszej wersji Windows Movie Makera. Był i taki, przeplatany wstawkami niczym z domowego archiwum wideo, jakby film kręcony na pierwszej komunii syna szwagra Edka. Zająkujący się politycy, którzy pieprzyli jakieś frazesy i oderwane od rzeczywistości hasła.

I właśnie tego nie mogę pojąć. Skoro już taki kandydat robi sobie klip telewizyjny, to robi go z jakiego powodu? Nasuwa mi się kilka odpowiedzi: albo jest to traktowanie wyborcy, jak idioty, który przyjmie każdy chłam, albo też to jest presja środowiska, bo "nie ma dobrej kampanii bez spotu wyborczego", czy może to ma być swoista antyreklama - skoro mój spot jest tak beznadziejny i nieprofesjonalny, to wiedz, drogi wyborcy - ja też taki będę".

I dalej brnąc w temat.... Zbieram ulotki wyborcze i wyłapuję smaczki. Ostatnio do mojej klatki trafił rzut ulotek, z kandydatem wyglądającym niczym kciuk w koszulce, z błędami ortograficznymi w samej treści reklamowej.I po co to wszystko? To takie maskowanie bezideowości i klasycznego "zapełniania list wyborczych"?Wybory samorządowe, to te, które rzeczywiście zmieniają nasze otoczenie - dlatego dobry samorządowiec, to prawdziwe błogosławieństwo, ale obserwując tegoroczną kampanię "na odwal", przestaję już nawet w to wierzyć.

Corvus
O mnie Corvus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka