kungalu kungalu
36
BLOG

Artystyczne treści do przepędzenia polit-wieści

kungalu kungalu Rozmaitości Obserwuj notkę 0











Synek hula po świecie, a ja po internecie,

Teneryfa piękny kraj, ale do nas idzie Maj.


Politycy drażnią nas perfidnie, tym co nam zabiorą i co zabrano,

Lecz ja mam muzę na witrynie i 'Herbatkę ekologiczną na dobranoc'.


Głóg, melisa, lawenda, chmiel -to składniki owej herbatki,

Przynoszą spokój, dystans do spraw i sen dobry i gładki.


O Bitku - mógłbym optymistycznie, ale nic tu nie powiem,

By nie psuć dobrego samopoczucia owiec.


Grafomania mnie ździebko opanowała,

Ale już kończę, by bardziej nie toczyć/tuczyć wała. 







kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości