Wydawnictwo Świat Ksiązki, a obecnie Weltbild
Wydawnictwo Świat Ksiązki, a obecnie Weltbild
Ewa Pióro Ewa Pióro
604
BLOG

Jak znaleźć pracę i nie zgubić po drodze siebie

Ewa Pióro Ewa Pióro Praca Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Takie maile, jak ten poniżej cieszą najbardziej. To nadaje sens mojej pracy i motywuje mnie do dalszych działań.

Tak, lubie ludzi i lubię ich inspirować. Drogę do celu musi jednak przebyć każdy sam ....

Dzień Dobry Pani Ewo,
bardzo dziękuję za życzenia :) i dziękuję losowi, że postawił mi na drodze Panią :)

Po naszym spotkaniu kupiłam Pani książkę :) i .... po miesiącu znalazłam nową pracę. Dzięki Pani zobaczyłam, w którym miejscu popełaniałam błędy przy rozmowach kwalifikacyjnych. Uwierzyłam w swoje siły i doceniłam zdolności. Do tej pory zaglądam do niej ale już jako pracodawca :) Pracuję, prowadzę kawiarnię, zarządzam i jest mi z tym dobrze.

Gdyby potrzebowała Pani osoby do działań marketingowych chętnie się z Panią spotkam, bo marketing na zawsze zajmie pierwsze miejsce w moim sercu i głowie :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,

Pozdrawiam serdecznie
Marta G

ww

Ewa Pióro
O mnie Ewa Pióro

Empatyczna - postrzegam świat oczami kandydatów i pracodawców, wspieram jednych i drugich w rozwoju. . :0) . "Nawet najciekawszą dyskusję można stłamsić pieprzeniem." - nieznany cytat blogerki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo