fater fater
244
BLOG

Sławomir Nowak z zarzutami. Jaki Nowak?

fater fater Polityka Obserwuj notkę 8

 

Sławomir Nowak usłyszał zarzuty ws. afery zegarkowej

Były mi­ni­ster trans­por­tu Sła­wo­mir Nowak usły­szał za­rzu­ty skła­da­nia nie­zgod­nych z praw­dą oświad­czeń ma­jąt­ko­wych - po­in­for­mo­wa­ła w czwar­tek Pro­ku­ra­tu­ra Okrę­go­wa w War­sza­wie. Nowak nie przy­znał się do za­rzu­tów i od­mó­wił skła­da­nia wy­ja­śnień.

Za złożenie nieprawdziwego oświadczenia majątkowego osoby publiczne odpowiadają tak jak za fałszywe zeznania - zgodnie z kodeksem karnym grozi za to do 3 lat więzienia.

 - Czuję się niewinny, bo jestem niewinny - mówił Nowak po wyjściu z prokuratury. - Liczę na to, że sprawa szybko trafi do niezawisłego sądu i to przed sądem dowiodę swojej niewinności. Bo całe szczęście to sąd, a nie prokuratura wydaje wyroki - dodał. Prosił media, by podawać jego pełne nazwisko.

Śledczy z Prokuratury Okręgowej w Warszawie wezwali Nowaka w związku ze śledztwem ws. oświadczeń majątkowych, w których nie ujawnił on cennego zegarka. Według prokuratury Nowak w kolejnych dokumentach składanych od listopada 2011 do marca 2013 r. nie wykazał zegarka renomowanej firmy, który - jak wynika z dwóch opinii biegłego - był wart minimum 17 tys. zł. Przepisy nakazują wpisywać do oświadczenia przedmioty warte co najmniej 10 tys. zł.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Może spadłem z Księżyca, może nie mam telewizora, i trzeba mi pomóc. To w jakim Rządzie i pod jakim Premierem ten jakiś Nowak był ministrem?

A jak mnie uświadomicie z jakiej formacji politycznej się ten Nowak wywodzi, to będę całkiem szczęśliwy, bo z powyższego tekstu zamieszczonego na Onecie,  za cholerę nie mogę się dowiedzieć. Czyżby to był bezpartyjny fachowiec? A może tekę ministra dostał od Kaczora?


To jak, wie ktoś, co to za Nowak?

  

 

 

 

 

fater
O mnie fater

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka