Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
36
BLOG

Przyjaźń, która owocuje - poznaj sekret obfitości w życiu z Chrystusem

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 5
Czy pragniesz żyć życiem obfitym, pełnym owoców miłości, radości i pokoju? Jezus w Ewangelii Jana 15 roztacza przed nami obraz głębokiej relacji, która staje się źródłem prawdziwej obfitości. Poznaj sekret owocnego życia w przyjaźni z Chrystusem!

Owocowanie przyjaźni z Chrystusem (Ewangelia Jana 15, 4-5.15)

 W wersetach 4-5 Jezus porównuje siebie do winorośli, a swoich uczniów do latorośli. Podkreśla, że tak jak latorośl nie może wydawać owoców sama z siebie, tak i my, bez połączenia z Chrystusem, nie zdołamy osiągnąć prawdziwego spełnienia. To właśnie trwanie w Chrystusie, pielęgnowanie tej więzi modlitwą, słowem Bożym i czynami, staje się źródłem obfitości.

 Chrystus nie chce traktować nas jak sługi, lecz jak przyjaciół (Jan 15, 15). Pragnie dzielić się z nami swoją mądrością i miłością, abyśmy mogli doświadczać pełni życia. Owocem tej przyjaźni jest obfitość, która przejawia się nie tylko w sferze duchowej, ale również w codziennych aspektach naszego życia.

Czy pragniesz doświadczyć obfitości owoców płynących z przyjaźni z Chrystusem? Otwórz swoje serce na Jego miłość i pozwól Mu prowadzić Cię ku życiu pełnemu radości, sensu i obfitości. Pielęgnuj tę relację poprzez modlitwę, czytanie Słowa Bożego i czynny udział w życiu Kościoła.

Modlitwa:

Jezu, pragnę trwać w Tobie i doświadczać obfitości owoców Twojej miłości. Pomóż mi pielęgnować naszą przyjaźń poprzez modlitwę, czytanie Słowa Bożego i czynny udział w życiu Kościoła. Niech Twoja łaska prowadzi mnie ku życiu pełnemu radości, sensu i obfitości. Amen.

| #EwangeliaJana15 | #przyjaźńzChrystusem | #obfitośćżycia | #owocDuchaŚwiętego | #modlitwa | #SłowoBoże | #Kościół |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura