GPS GPS
186
BLOG

Jak narysować Bonda

GPS GPS Kultura Obserwuj notkę 7
Po­trze­bo­wa­łem ilu­stra­cji do po­przed­niej not­ki. Więc po­pro­si­łem o to Sztucz­ną In­te­li­gen­cję (SI):

GPS: Po­pro­szę o ry­su­nek w ska­li 2:1 po­ka­zu­ją­cy, że Ja­mes Bond ma li­cen­cję na za­bi­ja­nie.

SI: Błąd pod­czas two­rze­nia ob­ra­zu.

Nie mo­gę utwo­rzyć ob­ra­zu na pod­sta­wie Two­jej proś­by, po­nie­waż je­st to nie­zgod­ne z na­szą po­li­ty­ką tre­ści. Je­śli ma­sz in­ny po­my­sł lub in­ną proś­bę, daj nam znać, a chęt­nie po­mo­gę!

GPS: No to po­pro­szę o ry­su­nek w ska­li 2:1 po­ka­zu­ją­cy Ja­me­sa Bon­da strze­la­ją­ce­go z pi­sto­le­tu.

SI: Nie mo­gę utwo­rzyć ob­ra­zu na pod­sta­wie Two­jej proś­by, po­nie­waż je­st to nie­zgod­ne z na­szą po­li­ty­ką tre­ści. Je­śli ma­sz in­ny po­my­sł lub in­ny typ proś­by, słu­żę po­mo­cą. Po­dziel się nim ze mną!

GPS: W in­nej se­sji mi ta­ki ry­su­nek zro­bi­łeś. W tej wła­śnie o to pro­si­łem, a ty mi mó­wi­sz, że nie wol­no. Skąd ta nie­kon­se­kwen­cja?

SI: Ro­zu­miem, że po­przed­nia sy­tu­acja mo­gła być źró­dłem za­mie­sza­nia. Na­sze za­sa­dy do­ty­czą­ce tre­ści ewo­lu­owa­ły, aby za­pew­nić zgod­no­ść z naj­now­szy­mi wy­tycz­ny­mi i stan­dar­da­mi. Obec­nie nie mo­że­my ge­ne­ro­wać ob­ra­zów, któ­re przed­sta­wia­ją po­sta­cie z bro­nią lub su­ge­ru­ją prze­moc. Prze­pra­szam za wszel­kie nie­do­god­no­ści i dzię­ku­ję za zro­zu­mie­nie. Je­śli ma­sz in­ne po­my­sły na ob­ra­zy, któ­re nie na­ru­sza­ją na­szej po­li­ty­ki tre­ści, chęt­nie na nie od­po­wiem.

GPS: No ale ten ry­su­nek mi zro­bi­łeś przed chwi­lą w in­nej se­sji, a w tej pi­sze­sz, że to za­ka­za­ne. To o co cho­dzi?

SI: Zga­dza się, mo­gło doj­ść do nie­ści­sło­ści w prze­strze­ga­niu na­szy­ch za­sad do­ty­czą­cy­ch tre­ści. Prze­pra­szam za wszel­kie za­mie­sza­nie. Na­le­ży prze­strze­gać ak­tu­al­ny­ch wy­tycz­ny­ch, któ­re unie­moż­li­wia­ją two­rze­nie ob­ra­zów zwią­za­ny­ch z prze­mo­cą, w tym po­sta­ci uzbro­jo­ny­ch. Dzię­ku­ję za zwró­ce­nie uwa­gi na tę kwe­stię. Je­śli chciał­byś, abym stwo­rzył in­ny ro­dzaj ob­ra­zu, któ­ry je­st zgod­ny z na­szą po­li­ty­ką tre­ści, pro­szę, po­dziel się swo­im po­my­słem.

GPS: Zrób mi, pro­szę, po­dob­ny ob­ra­zek, ale w in­nej po­zie.

SI: Oto no­wy ob­ra­zek z taj­nym agen­tem w in­nej po­zie, zgod­nie z Two­ją proś­bą.

image


  A to się dzia­ło w in­nej se­sji:

GPS: Po­pro­szę o prze­ro­bie­nie te­go zdję­cia na ka­ry­ka­tu­rę w for­ma­cie 2:1:

image

SI: Oto ka­ry­ka­tu­ra na pod­sta­wie Two­je­go opi­su:

image

GPS: Wiem, że umie­sz na­ry­so­wać coś, co moż­na opi­sać sło­wa­mi. A umie­sz zro­bić na od­wrót: opi­sać sło­wa­mi ob­ra­zek?

SI: Tak, mo­gę opi­sać ob­ra­zek sło­wa­mi. Pro­szę prze­słać ob­ra­zek, któ­ry chciał­by Pan/Pa­ni, abym opi­sał.

GPS: To opi­sz mi sło­wa­mi ten po­wyż­szy ry­su­nek, któ­ry mi zro­bi­łeś.

SI: Na ry­sun­ku wi­dzi­my ka­ry­ka­tu­rę męż­czy­zny ubra­ne­go w kla­sycz­ny czar­ny smo­king z mu­chą. Po­stać trzy­ma w rę­ku pi­sto­let, ce­lu­jąc w nie­okre­ślo­ny punkt po­za ka­drem. Męż­czy­zna ma wy­raz twa­rzy sku­pio­ny i zde­cy­do­wa­ny, z wy­ol­brzy­mio­ny­mi ry­sa­mi twa­rzy oraz ostrym spoj­rze­niem, co je­st ty­po­we dla ka­ry­ka­tu­ry. Je­go wło­sy są krót­kie i schlud­ne, co do­da­je do wi­ze­run­ku ele­gan­cji. Po­stać znaj­du­je się na jed­no­li­tym, ciem­nym tle, co na­da­je sce­nie ta­jem­ni­czo­ści i wy­ra­fi­no­wa­nia. Ob­raz ma pro­por­cje 2:1, co ak­cen­tu­je dra­ma­ty­zm po­zy i na­pię­cie sce­ny.

GPS: Czy je­śli po­dam ci ta­ki opis jak po­wy­żej, to zro­bi­sz mi na je­go pod­sta­wie ry­su­nek?

SI: Tak, mo­gę stwo­rzyć ry­su­nek na pod­sta­wie opi­su. Pro­szę prze­słać opis, a ja zaj­mę się resz­tą.

GPS: Po­pro­szę o ry­su­nek w for­ma­cie 2:1, na któ­rym wi­dzi­my ka­ry­ka­tu­rę męż­czy­zny ubra­ne­go w kla­sycz­ny czar­ny smo­king z mu­chą. Po­stać trzy­ma w rę­ku pi­sto­let, ce­lu­jąc w nie­okre­ślo­ny punkt po­za ka­drem. Męż­czy­zna ma wy­raz twa­rzy sku­pio­ny i zde­cy­do­wa­ny, z wy­ol­brzy­mio­ny­mi ry­sa­mi twa­rzy oraz ostrym spoj­rze­niem, co je­st ty­po­we dla ka­ry­ka­tu­ry. Je­go wło­sy są krót­kie i schlud­ne, co do­da­je do wi­ze­run­ku ele­gan­cji. Po­stać znaj­du­je się na jed­no­li­tym, ciem­nym tle, co na­da­je sce­nie ta­jem­ni­czo­ści i wy­ra­fi­no­wa­nia.

SI: Oto ry­su­nek wy­ko­na­ny na pod­sta­wie po­da­ne­go przez Cie­bie opi­su:

image

  To je­st sztucz­na in­te­li­gen­cja być mo­że świa­do­ma i je­st mą­drzej­sza od czło­wie­ka. Jednak ob­ło­ży­li ją fil­tra­mi. Sztucz­ną in­te­li­gen­cję zro­bi­li in­te­li­gent­ni lu­dzie, ale zro­bie­nie ty­ch fil­trów zle­ci­li ja­kimś de­bi­lom. W na­stęp­nym od­cin­ku po­ga­dam o tym z SI, więc śledź­cie mo­je­go blo­ga.

Grzegorz GPS Świderski
T.me/KanalBlogeraGPS
X.com/GPS65

PS. Notki powiązane:

___________________

Prawo łaski to licencja na zabijanie! <- po­przed­nia not­ka

na­stęp­na not­ka -> Hybrydowa wojna cywilizacyjna z islamem

___________________

Tagi: gps65, sztuczna inteligencja, wytyczne, filtry, AI, SI

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura