ironiczny anglosas ironiczny anglosas
1380
BLOG

PLAN UNIEWAŻNIENIA WYBORÓW BYŁ ZREALIZOWANY! Ujawniam!

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 13

Służby 3 RP przygotowały scenariusz umożliwiający im unieważnienie wyborów Prezydenckich. Scenariusz ten udało im się zrealizować w lokalach wyborczych utworzonych na Wyspach Brytyjskich!
W 2 turze wyborów trafiłem jako uzupełnienie do Okręgowej Komisji Wyborczej nr 196 na Balham w Londynie. Dzięki temu dowiedziałem się żelokale wyborcze utworzone na terenie Wielkiej Brytanii są otwarte do godziny 21.00 czasu lokalnego ! Czyli do godziny 22.00 czasu polskiego !!!
Dopiero po zamknięciu WSZYSTKICH LOKALI WYBORCZYCH MOŻNA PODAĆ do PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJE typu EXIT POLL lub wstępne wyniki z lokali wyborczych !  W razie upublicznienia takich informacji wcześniej, komitety wyborcze mogą wnioskować o unieważnienie wyborów. Przy małej różnicy głosów oddanych na kandydatów. Państwowy Komitet Wyborczy musiałby uznać taki protest jako zasadny i unieważnić wybory !
W momencie kiedy zorientowałem się że lokale wyborcze otwarte są dłużej niż Polsce zgłosiłem moje uwagi natychmiast przedstawicielowi Konsulatu w Londynie. Był bardzo zdziwiony ale uznał że raczej  wszystko jest zgodnie z prawem, bo dwa tygodnie wcześniej było tak samo. Postanowił jednak  zadzwonić do konsulatu by to sprawdzić. W tym czasie dotarła do nas informacja o śmierci starszej pani w lokalu wyborczym w Polsce i automatycznym przedłużeniu czasu ciszy wyborczej o godzinę i trzydzieści minut. Więc automatycznie moje zastrzeżenia straciły sens...
Jednak :
W 1 turze wyborów, w momencie ogłaszania przez wszystkie telewizje w Polsce, wstępnych wyników wyborów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej lokale wyborcze utworzone na Wyspach Brytyjskich były otwarte jeszcze przez godzinę !
Gdyby nie śmierć starszej Pani w lokalu wyborczym w małej miejscowości, w 2 turze wyborczej nastąpiłoby takie samo złamanie prawa wyborczego, jakie miało miejsce podczas 1 tury wyborczej !
I NA TEJ PODSTAWIE PKW  z   "czystym sumieniem" mogło UNIEWAŻNIĆ ZWYCIĘSTWO PANA PREZEDENTA NAJJAŚNIEJSZEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ANDRZEJA DUDY ... 

Grzegorz Jarzębski.
Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

ps. Brakuje w moim wpisie kilku zdań, niech każdy sam sobie je dopisze...

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka