ironiczny anglosas ironiczny anglosas
483
BLOG

PAZERNY KOŚCIÓŁ ! 13 tyś. miesięcznie wyrywa w Poznaniu !!!

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 18

Siedząc na ławeczce trafiłem na linka do Onetu. Dobry tytuł :'13 tysięcy złotych od MPK dla Kurii Metropolitalnej. Co miesiąc"
Zajawka jeszcze lepsza : "Jak poinformowało radio Merkury, tyle właśnie miesięcznie - 13 tysięcy złotych - Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne musi płacić Kurii Metropolitarnej. Za co? By kolejka Maltanka mogła wozić dzieci do zoo i z powrotem…"
To siedzę na tej ławeczce i sobie myślę. Ten Kościół nie ma sumienia , ta kuria poznańska to jakiś .... tfu !  (autocenzura...)
Jak oni mogą brać pieniądze za to by dzieci mogły kolejką po poznańskim ZOO się przejechać... ?
No ale że już jestem po robocie i mam czas to czytam dalej. No i tam jest napisane że Poznańskie ZOO zajmuje 117 hektarów, z czego 15 hektarów zostało skradzione Kościołowi Katolickiemu przez komunistów (komunista to taki kolaborant co współpracował z okupantem  naszego kraju) .
Czytam dalej. Czytam dalej bo lubię czytać, to i wyczytałem że ta kolejka wozi dzieci i dorosłych ZA DARMO !!! To już mnie powaliło na ... Nie wiem na co. Na kolana to chyba nie bo dalej siedzę na ławeczce. Obok mnie siedzi wielka murzynka (dokarmia się!!! Będzie jeszcze większa :), z drugiej strony dziewczyna , a na schodkach duża dziewczyna z Tajwanu... Ta się akurat nie dokarmia. Może już nie urośnie...?

Dobra, już poszły. Wracam do tematu. Jak pisze Onet to te dzieci kolejką jeżdzą po ZOO za darmo, ale za bilet do ZOO to one muszą zapłacic 8 złotyuch w dzień powszedni ale w soboty, niedziele i inne święta Katolickie dychę!  A że dzieciaki same nie łażą (tfu!!! jeżdzą kolejką) po ZOO to te dorosłe płacą 15 w tygodniu a w sobotę i resztę Katolickich dni 20 od łebka...

Tfu... Pózno już. O dokarmianiu miałem pisać. Ale już poszły...

To może znowu wrócę do tematu... ?

Na terenie Poznańskiego ZOO FUNKCJONUJE :

 

 

 Zapraszamy do restauracji w wiosce afrykańskiej przy Słoniarni
oraz do bistro ,,Miś”, niedaleko wybiegu nosorożca - na pyszne obiady,
włoską kawę i wyśmienite lody.


Lokale czynne są codziennie od Wielkanocy do końca września w godzinach:
10.00 - 18.00 (również w niedziele i święta!)

 


Mile widziane są grupy zorganizowane - obiady w przystępnych cenach.
Rezerwacje dla wycieczek: tel. 603 301 326.

 

Dzwoniłem przed godziną na ten numer telefonu. Niestety nikt nie podniosł słuchawki. Chciałem się dowiedzieć czy te knajpy to prywatne czy prowadzone przez Malta ZOO. Chciałem się dowiedzieć ile płacą za dzierżawę tych kilkuset metrów kwadratowych...

Chciałem też zapytać ile by zapłacili  miesięcznie za wynajem 15 hektarów, by prowadzić w tak atrakcyjnym miejscu Poznania swoje biznesy...

Chciałem też zapytać czy przypadkiem nie wiedzą ile wyciąga prezes Poznańskiego ZOO miesięcznie za to że jest prezesem ...

A ile "dziesiątek" tysięcy wyciąga kilku jego zastępców miesięcznie... ?

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

ps. Tereny należące do Kościoła Katolickiego na Malcie w Poznaniu zostały wycenione sądownie na 77 milionów złotych. Ze swej własności wartej 77 milionów czerpie on dochód w wysokości 13 tysięcy miesięcznie... 156 tysięcy rocznie...

Wielu uzna że to bardzo dużo...

To niech teraz zrobią prostą matematykę. 77 MILIONÓW i podzielą je przez 500 lat...

Tak. Zgadza się... Wychodzi 13 tysięcy miesięcznie...

PS2. Ogłoszenie drobne.

ps3. AAAAAAAA . Pilnie szukam osoby która pożyczy mi 77 milionów złotych na 500 lat. Spłaty w ratach 13 tysięcy miesięcznie...

ps4. Kalkulator z funciaka. Walnął się o 1 milion w wyliczeniach... :)

 

 

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka