ironiczny anglosas ironiczny anglosas
473
BLOG

Zaprzysiężenie Prezydenta Dudy. Czy będzie HYMN POLSKI ?

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 7

Wiem. Czepiam się.

Tak mi na starość odbija niestety...

Jakiś sentymentalny się robię.

Dobra, wracam do tematu.

Mało kto już dziś pamięta ten Hymn. A jak ktoś pamięta to i tak go nie śpiewa.  Bo i po co ?  Wyjątkiem są chyba jedynie "kibole" ...

I tak mi się pomyślało, że jak jutro Prezydent Najjaśniejszej Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda wypowie końcówkę przysięgi : "... tak mi dopomóż Bóg" , to żeby nie śpiewać 100 lat,, nie biegać z kwiatami, nie uśmiechać się do kamer, tylko zaśpiewać" :

 

JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA ... !!!

Znajdzie się tam KTOŚ kto zaintonuje te święte dla nas słowa?

 Grzegorz Jarzębski.
Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić  *  tu :
https://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

 

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka