JanekPradera JanekPradera
633
BLOG

Kiedy Jacek Kurski złodziej recydywista dostanie zarzuty?

JanekPradera JanekPradera Polityka Obserwuj notkę 11

„To nie żart. Europoseł SP Jacek Kurski kolejny raz podpisał się na liście obecności – tym razem komisji sejmowej do spraw Unii Europejskiej (za obecność są płacone diety, w tym przypadku 304 euro od Parlamentu Europejskiego) i kolejny raz po podpisaniu zniknął. Dziennikarz zadzwonił do Kurskiego. Aaa, tak – Kurski wiedział, o co chodzi. Wracał samolotem z zagranicy i był w krótkich spodenkach, więc uznał, że nie wypada tak przyjść na posiedzenie. W drodze z lotniska wpadł do Sejmu, podpisał i pojechał do domu się przebrać. Nie zdążył wrócić… Ot i tyle. Ja sądzę, że to bardzo możliwe. Obecność w krótkich spodenkach podpisuje się krótko, a długie spodnie wciąga się długo. Seweryn Blumsztajn skomentował tłumaczenie europosła – Kurski kłamie, jak oddycha. No to co, że kłamie? Kłamstwo ma krótkie spodenki, a w piaskownicy takie się nosi.” http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/felietony/1528409,1,pies-czyli-kot.read

 
 
 
ale kiedy wreszcie ten złodziej dostanie zarzuty prokuratorskie?
 
Mądry zrozumie, a głupiemu i tak nie wytłumaczysz

"Jestem lumpen-liberałem aspirującym do łże-elit, tkwiącym w układzie i uprawiającym quasi-terror. Mój dziadek zakładał KPP i służył w Wehrmachcie, a prababcia była funkcjonariuszem carskiej Ochrany" "Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka