Ja wiem Ja wiem
448
BLOG

Prawo dysponowania własnością w zawieszeniu już wkrótce?

Ja wiem Ja wiem Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Rada Ministrów wydała zarządzenie, że od pierwszego Listopada ze względów sanitarnych i nieokiełznanej pandemii, w blokach o małych klatkach schodowych będzie mogła zamieszkiwać tylko jedna rodzina na piętro.
Ponieważ nie każdy ma możliwość wyjazdu do rodziny na wieś, właściciele domków jednorodzinnych wielopiętrowych muszą liczyć się z nakazem zakwaterowania u siebie na jednym z pięter eksmitowanej rodziny z bloku.

Razem dzięki poświęceniu i solidarnej postawie pokonamy zarazę!

Tym razem to był tylko żart Covidianie. Róbcie dalej wszystko posłusznie, a zobaczycie, do czego to prowadzi.

Ja wiem
O mnie Ja wiem

Piszę tylko, co wiem lub się domyślam. Więcej można przeczytać w książce "Wielki Bum... cyk, cyk - dialogi Geda" zainspirowanej obecnycnymi wydarzeniami na świecie. https://drive.google.com/file/d/1ohAGz8iWa0_i1NfWcQSBxobp2fLbOy8H/view?usp=sharing

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka