balzak balzak
398
BLOG

Jaruzelski przyjmuje kondolencje...

balzak balzak Polityka Obserwuj notkę 1

Na portalu „w Polityce” przeczytałem „news”:

 

Prezydent Obama przekazał kondolencje w związku z tragiczną śmiercią Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i Pierwszej Damy Marii Kaczyńskiej oraz przedstawicieli elit cywilnych i wojskowych, którzy zginęli w katastrofie lotniczej 10 kwietnia 2010 r.Prezydent Obama podkreślił swoje uznanie dla trwałości instytucji państwa polskiego i siły Polskiego Narodu. Prezydent Komorowski wyraził wdzięczność Prezydentowi Stanów Zjednoczonych i Narodowi Amerykańskiemu za solidarność i współczucie w tym trudnym czasie.

 

 

Komorowski przyjmuje kondolencje w związku z „tragiczną” śmiercią Prezydenta Kaczyńskiego????????????????

 

Zastanawiam się, czy można jakoś przebić taki szczyt obłudy, fałszu i zakłamania?

 

Oto wymyślony przez mnie „news”:

 

I Sekretarz KC PZPR, Wojciech Jaruzelski dziękuje wszystkim za, złożone na jego ręce, kondolencje w związku z „tragiczną” śmiercią górników w kopalni „Wujek”. 

 

Przebiłem? Mam wątpliwości.

 

To nie naigrywanie się ze śmierci, a zwykła, ludzka rozpacz nad stanem Polski Anno Domini 2010.
balzak
O mnie balzak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka