Juhas Borowy Juhas Borowy
52
BLOG

Moja nota moja

Juhas Borowy Juhas Borowy Polityka Obserwuj notkę 2

Tyn antek co mie tu meldował godo tak ze jak bede tu p[isoł to strasnie duzo ludzi bez to bedzie cytac to co zech tu napisoł  . A mi godo jescy co to bede psą i baranom sie spowijadał to ino one za ksindza dobrodzieja bedom robiły to i tak jak na spowiedzi   pałza   nikt nie bedzie z tego co godom wiedzioł nic a nic  . A jo wiym straśnie duzo bez to ze cytom se ruźne pisma ino nie zawse takie same chocioz podobne to ruźnie sie nazywajom . To bedzie roz FAKT to zas Polksi DZiennik i polska gazeta i wyborco gazeta  . We kozdej jednej co inego chocioz zawse o tym samym i Jak tu se wiedze wyrobic jak kozden jeden inacy pise .?  Godeł nos śW pamienci Józef ksiondz ze kozden jeden Górol jes fielozof i kozden jeden rozum se ma swój I ze tako fielozofija u nos sie narodziła ino ją greki wzieły a nikomu nic nie powiedziały skond ona jes . Zaś sie nos nik nie pyto co robic dla ty Polski ino sie w\e Warszawie źrom i jedne i drugie a za to do nos przijeźrzajom i jes dobrze  dla nik i nos .  To mi sie widzi ze pytojcie sie mie o cyćko a jo wom uodpowiym co jes a  co nie dobre jes   Ja tu jesce mało siedze i mało m se cytoł co tu jes napisaneale a juz mi sie widzi nie tak  ze kozden jeden gembom zamiata aa swoje godo a ine jemu pisom ze bzdury godo   Mało rozumu cy co? I chto mo mieć tyn rozum><?  A obocycie jako to przepise na kozdom rzec prawidło we skazania jako to doktory dajom dobre recepty coby ozrowienie przisło  . A hy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka