KOBIETA KULA KOBIETA KULA
545
BLOG

Orgazmiczna Anesthesia czyli Perwersjonistyczna Propozycja Rżnięcia

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 40

ACHTUNG! NOTKA ZAWIERA TREŚCI MAKABRYCZNE I PRZERAŻAJĄCE! TYLKO DLA DOROSŁYCH O MOCNYCH NERWACH!

" Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością"

(Anthony Hopkins)

Od owego interesującego cytatu ja notkę moją natenczas zacznę, albowiem autor owego cytatu, znany ze swej roli doktora psychopaty, doskonale wpasowując się, tak w mojej notki temat, jak i w kwestie mej światopoglądowości i postrzeganie życia doczesnego.

Tak się bowiem złożyło, że na skutek dalszych perturbacyj po wyśnionej randce z Krzysztofem Bosakiem i mojej w związku z tym kontuzji, o czym było dokładniej w moich poprzednich notkach, w ubiegły piątek miałam wyznaczoną w szpitalu operację w celu drutów z palca wyciągnięcia, a czas był już najwyższy, bo druty od wewnątrz się już na wolność przebijać próbowały i mnie w owego paluszka nakłuwając.

Aby się zaś do piątkowej operacji przygotować, już w czwartek w szpitalu zjawić się musiałam, by biurokratyczne rzeczy się dokonały i w tym celu, w biurze u jednej miłej pani ja wszystkie swe dane osobowe wyjawiając, na ten przykład, że z Małżonkiem Adrenaliną pozostając w separacji, więc owa pani się zdziwiła, iż małżonek ów od stołu i łoża odsuniętym pozostając przecie, jako tak zwana osoba pierwszego kontaktu został przeze mnie wskazanym, na co ja jej rzeknąwszy filozoficznie, że prawdą jest i mądrością człowieczą, iż lepiej się rozejść i żyć w przyjaźni, niźli w małżeńskim związku się pozabijać, na co pani stwierdzając, że słusznie ja rozumując, albowiem cuda techniki na tym padole prąc nieustannie na wysokości i w czas dzisiejszy trudno jest to i owo tak zorganizować, aby to wyglądało na jakowyś nieszczęśliwy wypadek.

Faktycznie nie można w tym temacie z panią polemizować było, albowiem w szpitalu przecie pracując, z wieloma przypadkami wszelakich wypadków ona ma wszak do czynienia i jak mało kto wie o tym, że czasy prosperity kobiet niezwykłych, jak na ten przykład niejaka Baba Anujka* z Bałkanów, niestety należą już do przeszłości, ale za to nieśmiertelnym w pewnych kwestiach pozostając porozumienie pomiędzy kobietami, na miarę silnych więzi u wdów z Nagyrev**, więc uśmiechnąwszy ja się z zadowoleniem, że w tym szpitalu kompetentny i przyjazny jest personel tak zwanej biurokracji, a już się nie mogąc doczekać kiedy trafię w ręce lekarzy.

W piątek się więc w ten deseń zjawiwszy na oddziale w humorze doskonałym i kiedy mnie powieźli do piwnicy, stwierdziwszy przy tym, że wszystko jest tutaj zorganizowane doskonale, bo jak pacjent w czasie operacji wykorkuje to się go przepycha tylko z sali operacyjnej do kostnicy, pewnikiem o jedne drzwi dalej, a w następnych drzwiach się podaje wiadomość, że jeden posiłek mniej dzisiaj ma być na szpital wydany i personel szpitalny na niepotrzebną bieganinę czasu i energii nie tracąc.

W owej piwnicy zaś, jako pierwsze do pokoju z Zielonymi Ludzikami ja z łóżkiem swym wjechałam i zostałam zapytaną czy druty wyjęte z palca sobie chcę zabrać do domu, bo jest to moja absolutnie osobista własność, lecz wzgardziwszy ja niemi, jak mnie powiedziano, że nie są one ani ze złota, ani też z platyny, a do dziergania się takoż nie nadają, gdyż prawdziwy minimalista powinien gromadzić tylko rzeczy cenne i praktyczne.

Po wpakowaniu mnie w rękę i przyklejeniu na ciało podłączeń do wszelakich urządzeń, mogła bym się była zrelaksować, ale na jaw wyszły jakie dziwne nieobyczajne praktyki, co się odbywały ode mnie w pewnym oddaleniu, więc co tam dokładnie czynionym było, tego nie widziawszy dokładnie, ale może to lepiej dla mnie, bo mowa była o tym jak założyć prawidłowo gumkę, klepać, pocierać oraz wkładać i wyciągać, tedy odjazd z owego pomieszczenia od zgrzeszenia myślą był mnie wybawił.

Następnie, już na twarde łoże mnie w innym pokoju wpakowano, zapewne po to, by pokuta po nieobyczajnych treściach mogła się odbyć, a pielęgniarz mnie musiał przypiąć do owego łóżka pasami, albowiem pewnie już z doświadczenia wiedział, że nie posiadając prawa jazdy, będzie mnie wiózł z ułańską fantazją i wszystkie kolizje z drzwiami był przewidział, za co ja z tej wdzięczności zacząwszy mu opowiadać dowcipy wprost na sali przedoperacyjnej i tak nam wesoło było, że chirurg w drzwi walnął i krzyknął donośnie, abyśmy wzięli co na uspokojenie.

Tak się i stało więc, że Doktor Anestezjolog był w ten deseń nadszedł, by taką Kulę znieczulić odpowiednio i jako pierwsze mnie rękę podawszy, aby się kulturalnie przedstawić, a moją dłoń ująwszy, zaskoczonym był wielce, że miast się takoż przedstawić grzecznie to nieobyczajnie wrzeszczę, więc mu wyjaśniwszy w ten deseń, że właśnie z powodu owej nieszczęsnej ręki ja tu w szpitalu jestem, a na jego stwierdzenie, że dlaczego ja rękę podaję skoro mnie boli w niej palec, ja odpowiedziawszy szczerze, że palec mnie nie bolał do czasu, aż został przez Doktora Anestezjologa ściśniętym i dobrze jeszcze odetchnąć po wygłoszeniu owej prawdy nie zdążywszy, gdy w ręku Doktora ujrzawszy kleszcze, a na jego twarzy uśmiech liska chytruska i usłyszawszy pytanie czy bym może była sobie życzyła dużo szybciej skrócić moje cierpienie, bo on mnie może tego palca szybciutko oderżnąć.

Zaraz mnie też jeszcze myśl naszła, że te dziwne znaki na ręce mej namalowane markerem jeszcze na oddziale szpitalnym, to nie jest może żaden tak zwany Hashtag, względem którego mogę sobie dowolnie na temat dowolny w oczekiwaniu na operację się odnieść, ale specjalne znakowanie dla Doktora Anestezjologa, co jest hazardzistą uzależnionym od popularnej gry w kółko i krzyżyk, a przed operacją lubi sobie zagrać w ową grę z pacjentem, względem zakładów w temacie ewentualnego rżnięcia.

Widać jednak, rżnięcie nie było mnie pisane, albowiem inny lekarz był nadszedł i relaksującą mnie nałożywszy maskę, a niedoszły rzeźnik odłożywszy kleszcze i wziąwszy strzykawkę, by mnie wpakować w żyłę legalne narkotyki, po których się obudziwszy ponownie wśród Zielonych Ludzików i zauważywszy, że po narkotykach dostanę jeszcze i flaszkę, aby było szybciej zaś przyjemnie to bezpośrednio w żyłę, a podczas tych czynności uwagi mej nie uszedłwszy, że doktor ma opatrunek na ręce i od słowa do słowa na jaw tu wyszło, że nie były tam wcześniej żadne obsceniczne i sprośne rzeczy czynione, ale ów doktor był jedynie doświadczalnym króliczkiem, na którym owa młoda kobieta perfekcjonistyczność swą zawodową ćwiczyła, przez grzeczność jednakowoż nie zapytałam już o to czy stało się tak na skutek tego, że ów pan doktor nie miał szczęścia w temacie gier hazardowych ulubionych przez Anestezjologa.

Po powrocie zaś do domu, kiedy dzwoniwszy ja do rodziny i znajomych, by ich poinformować jak operacja przebiegła, kolektywnie mnie oni pytali czy czego aby nie zmyślam, bo przecie w tym szpitalu to jakoby w jakim komediowym serialu, ja zaś filozoficznie tu wrócę do myśli w temacie traktowania ludzi z wzajemnością, ponieważ mam w ten deseń nieodparte wrażenie, że to właśnie ja moimi wibracjonistycznymi działaniami sprawiając takie, a nie inne sytuacje i ludzkie zachowania.

Fajnie jest bowiem być traktowanym dobrze, ale jeszcze lepiej jest być traktowanym z wzajemnością, skoro dobrze to za mało i mamy apetyt na absolutnie pełne radości Maisha Matamu, a na dokładkę pragniemy się nim dzielić, dla radości jeszcze większej.

I tralalala... :-)




)* Baba Anujka zna lekarstwo na wszystko:


https://youtu.be/rmt3f1r67q8?si=GDOpfNnpdlVdoi_0


)** Wdowy z Nagyrev takoż znają się na rzeczy:


https://youtu.be/sFtVEFAzGds?si=f_GDGKIuk8tfUCBZ


Zobacz galerię zdjęć:

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości