KOBIETA KULA KOBIETA KULA
301
BLOG

Sphaera Perfectus w Układzie Scalonym czyli Opowieści Abstrakcjonistyczne

KOBIETA KULA KOBIETA KULA Rozmaitości Obserwuj notkę 15

W poprzedniej mej notce poprzez zdradliwe Kobaltowe Okienka uczynione przez wredną Kulę Kobietę zakusy na Maskulinum ja opisawszy i płynące z tego filozoficzne rozważania w temacie wabienia tygryska w sidła, lecz w snach nawet nie podejrzewając, że inspiracjonistycznie ja na rodzaju męskiego obywateli tak podziałam, iż zachwyceni oni tak mą niebanalną urodą, jak i charakterem wrednym zaczną w ten deseń nie tylko dzieła literackie tworzyć w postaci notek, ale takoż jeszcze i filmy kręcić z Doskonałą Kulą w roli głównej.

Dodam od razu, aby jasnym było, że do dzieł owych ja nie przyłożywszy się wcale względem literackim, ale jedynie udostępniwszy zdjęcia dowodowe w temacie mej przecudnistej urody, a takoż opowiadając telefonicznie różne historie koledze Marianowi Karzo, na skutek zachęty operatora, co mnie rzekł był w ten deseń, że koszty owych połączeń telefonicznych są tego rodzaju, iż za sumę jedynie pięciu Euro dodatkowo co miesiąc "Sie können so lange telefonieren, bis der Arzt kommt", co w wolnym tłumaczeniu oznacza, że mogę rozmówcę swego doprowadzić do padnięcia z wyczerpania, ale na szczęście zazwyczaj wcześniej pada w telefonie bateria i dlatego Marian Karzo może wciąż twórczo się realizować.

Aby w ten deseń nie było, że ja co zmyślam, Opowieści Kuliste w odcinkach tutaj zamieszczę, przy czym odcinek pierwszy jest takoż i pracą zbiorową, albowiem tak przez Krzysztofa J. Wojtasa, jak i Mariana Karzo stworzonym był został:


https://www.salon24.pl/u/karzo/1357071,bajka-krzysia


Kto się w ten deseń już zdążył urodą moją zachwycić, przejść może do następnego odcinka, który traktując z pozoru niewiele na mój temat, ale koncentrując się na blogerze @Amstern i jego działalności w Salon24, jednak odcinka tego pomijać nie można, gdyż w dalszych odcinkach się wyjaśnią poruszone takoż w owym odcinku kwestie klawiatury używanej przez blogerów, zachęcam też do przeczytania pod ową notką komentarzy, albowiem one stały się takoż w przyszłości dalszej inspirującymi literacko:


https://www.salon24.pl/u/karzo/1357201,skad-sie-wzial-amstern-na-salonie

Przed następnym zaś odcinkiem wskazane jest łyknąć cosik z procentami, albowiem pojawią się elementy grozy, horroru i rewolucjonistycznego krwi rozlewu, a gdyby nie mój Anioł Stróż Chochlik, mogło by było dojść do jakowejś tragedii, w temacie dramatycznem:


https://www.salon24.pl/u/karzo/1357529,ostatni-wystep-duetu

jednakowoż Kula Kobieta jak Wonder Woman sprawiwszy, że dramatyczne rzeczy na następny odcinek się mogły były przenieść:


https://www.salon24.pl/u/karzo/1358000,kosolidacja-zespolu

Krzysztof J. Wojtas z zalotami był się wstrzymał drżąc ze strachu miast z podniecenia, a Sphaera Perfectus inspirację czyniąc w sprawach wagi niezwykłej, co następnym odcinkiem poskutkowawszy:


https://www.salon24.pl/u/karzo/1358553,gumy-i-wejscie-w-punkt-g-palec-w-akcji

Przy czem ja powiedzieć muszę, że inspiracyj końca nie ma, dalsze odcinki powstaną już wkrótce ku radości Maskulinum, a Femininum apopleksji.

Z moich obserwacji bowiem wynikając, że o ile publikacje moje na Salon24 i na Neon24 różnice mając względem odsłon spore, tak względem jednego zagadnienia Salon i Neon mają cosik wspólnego: Maskulinum będąc względem kulistych treści bardzo kontent, zaś babska zawiść i zajadłość względem mojej osoby na jednym i drugim portalu niczym się nie różniąc:


"babaraba, wtorek, 23.01. 2024, 16;02;27

(...) Jezeli sie weszlo na Neon, nalezaloby poczytac takze INNE nieliczne blogierki (a ja tu czasami popisuje od stu lat...)... I mieszkam troche dalej, niz na najwazniejszym na swiecie Slasku ...Zas klawiature mam nie polska i troche z przekory pisze bez nosowek i roznych tam kropek i przecinkow nad literami, zeby bylo szybciej...(...)"


"Natalia Julia Nowak, czwartek, 31 stycznia 2024, 10:20:49

Do @KST, środa 31 stycznia 2024, 09:33:46

Niech się pokaże bez makijażu. Chyba nie ma nic do ukrycia? (...)"


"EdithKulpienski, 6 lutego 2024, 05:45

@KOBIETA KULA Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie wchodzę panom w... bez mydełka i nie piszę komplementów na ich cześć, bo nie muszę.(...)"


I aby nie było, że ja co zmyślam, niezadowolenie względem komplementów do Maskulinum skierowanych, dotycząc jak mniemam, mego komentarza na temat Mariana Karzo i jego wyższości w temacie talentu opowiadania bajek nad niejakim panem Majerem z filmu "Arabella", co sami przyznajcie, jest jak najbardziej zgodne z prawdą. :-)



Zobacz galerię zdjęć:

Biała jak śnieg, rumiana jak krew i o włosach czarnych jak heban, Upiorno Frelka z Hajduk Wielkich. Otoczona Aurą turkusową, z dodatkiem kolorów indygo, soczystej zieleni i słońca w letnie południe. Posiadam doskonałe połączenie z Wyższym Wymiarem, a informacje stamtąd otrzymywane pomagają mi kreować życie szczęśliwości pełne. Mistrzowska Jedenastka Numerologiczna, urodzona w znaku błyskotliwych Bliźniąt, obdarzona ponadprzeciętną umysłowością i ostrym jak brzytwa językiem, nieprzewidywalna i zmienna. Zakochana najpierw zdrowo we własnej swej osobie, choć miłość do Bliźniego jest we mnie bardzo wielka. Lubię bowiem, oczami chabrowemi hipnozę uskuteczniać, a trzecim okiem zaglądać wtenczas w duszę delikwenta i radością ową duszę napełniać, gdy w niej radości jest deficyt. Jednakowoż, gdy sytuacja tego wymaga, bez żadnego wahania potrafię się także samo zmienić w zołzowatą jędzę, albowiem stawiam jasne granice w tak zwanych stosunkach międzyczłowieczych, gdy się rzecz rozchodząc o energetyczny wampiryzm. Na koniec, pragnę jeszcze dodać, że choć jestem mądra i piękna, to skromność jest moją główną zaletą. ;-) "Dlaczego mężczyźni nie przepadają za inteligentnymi i atrakcyjnymi kobietami? - Ponieważ zjawiska paranormalne wywołują niepokój..."  ;-))) https://ujarani.com/39447 https://youtu.be/KWZGAExj-es kobietakula@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości