leeroy13 leeroy13
198
BLOG

Napisze to !!!

leeroy13 leeroy13 Polityka Obserwuj notkę 2

 Dlugo wahalem sie czy to napisac ale gdy ten rozdarty programowo bywalec wielu partii w  Polsce pozwala sobie na  tak wiele wiec pisze. Napisze o czlonku PiS ´ R.Czarneckim.

W 2007 przed wyborami gdy obowiazywala cisza wyborcza ten pan w jaskrawy sposob lamal ja . 

Lamal prawo w ten sposob ze publikowal wyniki jakiegos badania opinii spolecznej z ktorego wynikalo ze PiS dobrze stoi . Nie byly to wyniki  CBOS-u czy innego wielkiego centrum.

Gdy mu na  jegoo blogu zwrocilem uwage i poinformowalem go o tym ze wyslalem maila do Prok w Wawie , on w bezczelny sposob antydatowal swoj blog co mnie zupelnie zaskoczylo. 

Prokuratura nawet nie poinformowala mnie o podjetych krokach.

Pan prawy i sprawiedliwy zablokowal me wejscie na swoj blog. 

Tak  wiec pokazal on ze prawo jest dobre gdy jest po jego stronie   a sprawiedliwosc gdy wynika z takiego prawa .

Myslalem co jeszcze zrobic i doszedlem do w sumie smutnego wniosku, ze kazdy narod w tym polski ma  takich w sumie przedstawicieli na jakich zasluguje. Wszak to on jest w panstwie suwerenem wiec coz my mali mozemy . Nic ,   albo nie  wiele,  no najwyzej  mozemy pokazac Kozakiewicza gest .

leeroy13
O mnie leeroy13

Jestem zadowolony z zycia ale nie z sytuacji politycznej generowanej przez PiS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka