Marek  Kogut Marek Kogut
333
BLOG

Salon24 cenzura online,wychowanie seksualne 3latków jest "cool"

Marek  Kogut Marek Kogut Społeczeństwo Obserwuj notkę 18

usunięto mi dwie notki bez żadnej uwagi od adminów.... Czerwone chochliki ?

co złego jest w tym że napiszę : zwolennicy wpływania na wychowanie cudzych dzieci, nie idźcie tą drogą....

zwolennicy LGBTQ+gender : z dużą satysfakcją piszą  do mnie : Twój syn będzie gejem, przyjdzie kiedyś ze szkoły i powie : Tato jesteś nietolerancyjny.... może tak będzie, chcę tylko zauważyć, ze ja nie mam nic przeciwko homoseksualistom, ale aktywiści wprowadzający tylnymi drzwiami (taki nawyk chyba) elementy wychowania seksualnego do przedszkoli i szkół, którego istotnym elementem jest nauka masturbacji przedszkolaków.. to ludzie zdeprawowani i chcący wymusić oddanie w ich łapy dzieciaków...NIE

stąd mój tekst : SPRÓBUJCIE PRZEBRAĆ MOJEGO SYNA W SUKIENKE, SPRÓBUJCIE GO DOTKNĄĆ W CZASIE ZAJĘĆ Z MASTURBACJI.... SPRÓBUJCIE

 

KOMUNIZM, LEWACTWO, GENDERYZM=..................... musiałbym użyć wulgaryzmu, a nie nada, stąd te kropki

skojarzenia : donosicielstwo, Pavlik Morozov, sprzedajność, demoralizacja, pedofilia, deprawacja, terroryzm, rewolucja październikowa, manipulacja... itd. itp........

Jest taki utwór Pawła Kukiza, świetnie oddający atmosferę chwili......jako że słowa niecenzuralne, nie nada, ale na youtubie jest.........

Panowie ŻYCZLIWI czego jeszcze nie nada ?

Marek  Kogut
O mnie Marek Kogut

NORMALNY

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo